Sunday 24 December 2017

Cerahkan Kulit Wajah


Assalamualaikum & salam sejahtera! 

Time cuti-cuti ni saya jarang muncul sebab banyak family time kan. Tapi bisnes tetap berjalan macam biasa. Sebelum ni saya ada share pasal Melacep Plus Luminous System yang memang target untuk pencerahan, you all boleh refer dekat sini Melacep Plus Luminous Sytem. Hari ni saya nak buat specific sharing mengenai item paling power dalam Melacep series - Melacep Ultimate Serum.


Melacep Serum yang we all panggil serum berhantu. Siap menang Her World Beauty Award 2017 - Top 5 Best Whitening Serum!

Melacep series dibuat dari Korea instead of in Dallas seperti kebanyakan produk Mary Kay. Sebab Korea ada advanced technology and pakar dalam pencerahan kulit.




Melacep Ultimate serum ni kesan dia tiga kali ganda lagi efektif dari item-item lain. Sebab teksturnya halus & sangat mudah meresap. Rasa ringan sangat. And you all tau tak, Mary Kay ambil masa 6 tahun nak hasilkan seketoi serum tau. Nampak tak betapa Mary Kay sangat pentingkan kualiti sesuatu produk sampai buat R&D bertahun. Sebab tu bila dah try Mary Kay memang enggak mau yang lain dong.


Tengok colour serum dia pun macam warna mutiara kan. Nampak tak tekstur dia sangat halus & selesa je bila pakai~


Nahh ni testimoni saya sendiri guna Melacep serum dengan Botanical Effects F2



Pengalaman saya sendiri guna Melacep serum sebab nak pulihkan muka. Dulu ingat muka ni kalis matahari so keluar mana2 tak pakai sunblock pastu hamikk kau, memang terbakar muka. Dalam masa 2 minggu saya berserum Alhamdulillah dah dapat kulit asal balik. Parut jerawat pun hilang. Saya tak risau bila jerawat seketul dua bertandang al-maklumlah perrmpuan kan. Tapi jangan kasi Miss J tinggal parut. Sekarang saya dah upgrade dari set Botanical ke Timewise Miracle set tapi saya tetap setia dengan serum Melacep tersayang :)


Selain mencerah apa lagi Melacep serum ni boleh buat ya?

Hehehe banyak lagi manfaat Melacep serum ni tau;
  • mencerah kulit kusam
  • sekatakan tona wajah
  • hilangkan parut jerawat
  • pudarkan jeragat
  • bagi muka berseri walaupun tak pakai makeup



Haa best ke best sangat serum berhantu ni? Dalam dua minggu dah tapat kesan tau uolls~ Semestinya bukan peeling sebaliknya mencerah kulit layer by layer dengan selamat.

Yours truly,
Melacep Ultimate Serum lover💜


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc





No comments:

Post a Comment