Wednesday 27 March 2019

Mary Kay Soothing Eye Gel

Assalamualaikum & morning!

Alkisahnya hari tu ada member lama contact, dia tanya saya yang Mary Kay ni ada poduk untuk mata kan. Mestilah ada! Then member jugak mengadu masalah eyebags, mata sempab, bergaris halus and berkantung, macam tak sesuai langsung dengan umur dia yang muda. Saya memang tak pernah or jarang upload pasal produk penjagaan mata, and thaks to her I came up with this entry, sebab rupanya ramai perempuann ada masalah mata sembap. Eyebags & mata sembap itu adalah kebangaan kita, tanda kita kuat bekerja dan menjaga family sebaiknya sampai tak cukup tidur gitteww~

Senjata untuk busy women supaya mata kekal cantik

Kalau lifestyle kita memang susah nak ubah, takkanlah tak buat apa-apa kerja sebab nak maintain mata bagi cantik kan hahaha. Tapi kita sentiasa boleh pilih the best for our skin. Eyebags and mata sembap tu masalah common, and jangan risau sebab kita boleh treat dengan Mary Kay Indulge Soothing Gel. 


Selalu orang letak timun atas mata kan, tapi timun tu cuma duduk atas permukaan kulit and melegakan lapisan luar. Berbeza dengan kita sapu eye gel yang dapat meresap dalam kulit untuk buatkan mata lebih segar. . Selain extract timun, soothing eye gel jugak ada extract teh hijau yang sangat awesome! Sebab teh hijau ni ada anti oxidant yang tinggi untuk remove oxida berlebihan and buatkan kulit sekitar mata jadi anjal semula. Last but not least, extract rose untuk melicinkan kawasan sekitar mata, takmolah nampak bahagian mata kita bergaris-garis kan. Nanti nak mekap pun tak syok. 

Jadi next question, macam mana nak pakai soothing eye gel ni?? Adakah tempek macam skincare-skincare lain jugak?? Oh tidak, you kena apply guna cotton bud tau, sebab gel ni sejuk and bacteria mudah tersebar if apply guna jari. Pakai sebelum pakai moisturiser.


Boleh buat macam eye spa jugak dalam tiga kali seminggu dengan sapukan eye gel dekat bawah mata, then tekap dengan kapas basah dalam 30 minit. Instant result Inshaallah! boleh nampak sembap mata & lebam dah berkurang.

Sebelum mengundur diri, jom saya belanja testimoni salah seorang sister dalam Mary Kay. Kenapa tak guna testimoni saya?? Sebab saya now dah bertukar guna eye cream Timewise 3D, nanti kan menipu pulak hehehe. Jom tengok macam mana mata kawan saya nama Atikah ni berubah from time to time. 

Hasil sabar and konsisten, terus smooth mata  beliau. Tak perlulah nak letak concealer banyak-banyak dah lepas ni kan.

Say bye bye to "mata panda"~

Rasa-rasa you all dah terjentik ke pasal penjagaan mata lepas baca posting ni? Jangan biarkan mata anda diselubung kehitaman. FYI Mary Kay ada empat produk penjagaan mata, you all boleh refer info pasal yang lain dekat Penjagaan Mata Mary Kay 

Siapa rasa perlukan advise saya untuk suggest produk mata yang sesuai? I'm more than happy to help, just click link talian hayat saya di bawah :)

Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.


5 comments:

  1. hi sy nak tanya, eye gel ni boleh apply on eyelid tak?

    ReplyDelete
  2. nak tanya, dia memang pedih ke lepas apply soothing eye gel ni?

    ReplyDelete
  3. nak tanya, dia memang pedih ke lepas apply soothing eye gel ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai dear, sepatutnya tak pedih. Kalau perih tu boleh jd sebab allergic, tp no worries check with your beauty consultant and boleh exchange kalau perlu :)

      Delete