Saturday 30 March 2019

Kelas Makeup Bangi

Assalamualaikum & morning!!

Dah lama sebenarnya nak share pasal makeup class yang rare ni, tapi baru ada kesempatan masa. Saya dapat whatsapp dari sorang sister ni, bagitau nak belajar mekap dekat Bangi. Saya pun on je, sebab tak lah jauh sangat Bangi ni dengan rumah saya. Excited pun ya, sebab seronok bila dapat mengajar mekap Game Centre, masa tu saya dah rasa tak sedap hati, apehal nak belajar mekap dekat tempat orang main game. And lagi satu, takut kita pulak yang kena game huhuhu. Manalah tahu yang mesej saya tu sebenarnya lelaki tapi menyamar jadi perempuan kan. 

Maybe dia dapat sense perasaan saya tu, so lepas saya whatsapp confirmkan tempat tu, dia mai jemput saya dekat bawah. Rupa-rupanya memang betul buat dekat Game Centre tu. Akak-akak yang belajar mekap dengan saya tu sebenarnya isteri-isteri kepada owner-owner tempat tu. Family business la kiranya. And bila saya masuk bahagian belakang kedai untuk mengajar mekap, ada nak-anak depa sekali. And tanpa buang masa, saya pun terus proceed mengajar mekap, jom kita tengok hasil dia😁.

Syu, dia amazed bila reti buat kening hehe

Aznie, suka tengok mata dia & ombre lips yang dia buat. Aznie ni asal Sabah so macam biasa bila orang Sabah speaking kita pun akan terikut speaking Sabah jugak haha

Yana, nampak macam orang lain kan😱. Pipi dia nampak macam baru lepas cuck botox padahal cuma guna teknik contour & blusher je

Nak jugak belanja gambar cikgu kan hehehe. Thanks for having me today~

Makeup 100% guna produk Mary Kay. Yelah kita nak bagi orang rasa kan. Selalu lepas class saya akan suruh guests pergi jalan-jalan tengah panas sebab nak tengok mekap tu tahan ke tak. Sadis tak? Hahaha. Untuk yang berminat belajar mekap dengan saya, boleh whatsapp je terus. Saya tak ambik ramai-ramai maximum tiga orang guest je per session. And saya faham untuk yang ada masalah transport or ibu-ibu yang tak boleh tinggal anak, Inshaallah selagi dalam jajahan takluk Selangor, Negeri Sembilan & KL saya boleh mai tempat anda. Click je link whatsappp tu~


Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra



No comments:

Post a Comment