Thursday 7 March 2019

New Product - Vitamin C Activating Square

Assalamualaikum & morning!

Sorry lama sangat biarkan blog ni berhabuk, few weeks jugaklah kan. Saya diuji dengan masalah kesihatan sikit, and lagi satu sebab rumah tunggang langgang tengah renovate so agak tak convenient untuk saya bukak laptop masa tu. Anyway, saya nak buat announcement yang sangat penting ni, Mary Kay dah keluarkan produk baru lagi, and this time memang lain dari yang lain😱😱.



.


.


.



New Revolution - Vitamin C Activating Square

Tengok rupa pun dah nampak pelik kan. Dia bukan serum, bukan cream, bukan liquid, sebaliknya dalam bentuk segi empat. Hence the name. 

Mary Kay dah ada Serum C yang superb tu, jadi kenapa perlu lagi keluarkan Vitamin C Activating Square?? Sebabnya, Vitamin C dalam liquid form bukanlah vitamin yang fresh, jadi company keep on buat research, create new innovation untuk hasilkan produk yang lebih hebat & lebih baik. Sebab Mary Kay nak kita dapatkan manfaat seperti dari Vitamin C yang fresh, maka terhasilah Vitamin C Activating Square yang baru, yang bentuk macam kertas, nipis & jernih. Activating Square ni boleh mix dengan mana-mana serum Mary Kay, and dia akan bertindak macam booster yang akan boost lagi fungsi serum yang dipilih. Clearproof Serum tak boleh mix yea. 

Petak-petak Kesayangan~

Mix dengan serum kegemaran uolls~

Jadi lagu ni lepas basah, sedia untuk menggebukan kulit you all~

Since Activating Square ni agak rare, jadi macam mana kita nak guna ya? Kita kena basahkan dengan Botanical Freshen atau filtered water dulu, then campur & gaulkan dengan mana-mana serum yang kita suka. Jagan basahkan guna air paip tau. Guna 2-3 kali saja seminggu. Dalam amsa dua minggu dah boleh nampak kesan dia - skin texture makin improve, garis halus berkurang, skin makin cerah & anjal woww!

Nak tengok tak contoh??



Like seriously?? Nampak ketara kan kulit belah kanan lagi cerah. Ni adalah hasil kulit Director saya lepas dua bulan guna Activating Square, maklumlah dia dapat pakai dulu kan (nada jeles).  Dia mix dengan Lumivie serum yang memang function untuk mencerah. Sekali nahh hambikkk, cerah sampai ke bulan tau. Lepastu you all perasan tak skin texture nampak lebih sekata? 

                                                  
Wahh dapat result "younger" pulak maklumlah asyik berendam dengan Vitamin C je kan. Inilah balasan bila konsisten pakai Vitamin C fresh, muka and gebu & mulus melampau. 

Rasanya sekarang you all dah dapat general idea kan macam mana Vitamin C Activating Square ni bertindak, bukan setakat produk biasa-biasa, tapi prodik ajaib. You all yang nak rasa sendiri magic Activating Square ni, bolehlkah contat talian hayat saya ya, Bulan ni ada promo boleh dapat free Activating Square bila beli serum tau. Jangan lepaskan peluang tapi make sure contact saya atau beauty consultant anda dulu untuk consultation :).

Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment