Saturday 30 March 2019

Mary Kay Mint Bliss Energizing Lotion

Assalamualaikum & good morning!

Biasa kita mendengar keluhan wanita-wanita yang mengalami masalah lenguh kaki, maklumlah kita ni masing-masing busy. Kalau kerja goyang kaki je memanglah tak sakit kaki. Kalau siapa yang mengandung tu, lagilah sakit kaki. By the way saya nak share satu lotion best untuk segarkan masalah lenguh-lenguh kaki.



Tadaaa~ Inilah dia Mary Kay Mint Bliss Energizing Lotion. Function lebih kurang macam minyak angin, tapi dalam bentuk cream. Kalau you all nak tahu, lotion ni sangat segar tau, yelah sebab ada ingredient pudina, kaki yang penat terus rasa "terbangun" dan refreshed. Sengal-sengal & lenguh-lenguh pun rasa lega. Pengalaman saya pakai Mint Bliss ni, lotion jenis yang cepat meresap and tak melekit. 

Selain daripada menyegarkan kaki, Mint Bliss juga ada function lain termasuklah melembapkan kaki & melembutkan kulit. Takdelah kulit kaki tu kering je kan. Paling best mengenai Mint Bliss ni, you all tak payah risau husband and orang sekeliling complaint bau mencucuk sebab bau lotion ni bau pudina yang soft, rasa tenang je. 


Sayangi kakimu~ jom belai dengan Mint Bliss Lotion ni setiap hari

Nak buat hadiah pun sesuai kan, dahlah harga sangat-sangat mampu milik

Bayangka...aroma pudina yang menyegarkan kakimu~

Ada feeling-feeling macam dekat spa tak? Kaki kita ni penat bekerja setiap hari, so tak salah manjakan kaki dengan Mint Bliss Lotion ni. Kita sendiri pun makin produktif bila kaki tak lenguh-lenguh. Harga satu tube ni sangat amat mampu milik, a very good investment for your feet. If nak try boleh whatsapp saya tau, jangan segan silu :D


Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

1 comment: