Sunday 10 February 2019

Mary Kay Makeup

Assalamualaikum & morning!

Hari ni saya nak share gambar sorang retis ni๐Ÿ˜œ, which is saya sendiri. Ambitious betul bunyinya kan hahaha. Tapi memang hari tu saya rasa macam retis sangat, sebab tak pernah saya rasa cantik bila orang mekap saya. Until this one fine day, bila Director saya mekapkan saya and beberapa BC lain jugak untuk tujuan buat flyers bagi kelas mekap percuma kami. Entry kali ni memang tak panjang, kita serahkan pada gambar je untuk berbicara. 
My first look tadaa~ I can't believe that's me! Aku ke tu seriously??

Bold look - tukar lipstick je and aura pun terus bertukar gittew~

Closer look for eye makeup, I'm impressed!

Pastel vs Bold Look - mana yang you all suka?

Sejujurnya saya sceptical sikit bila orang nak mekapkan saya sebab dah banyak experience orang mekapkan lepastu muka ke laut. Director saya dengan skill mekap yang superb pun tak dapat lari dari saya punya paranoid hahaha. But she proved otherwise! Saya mmg sgt gumbira dgn hasilnya, nampak glam tapi still nampak macam saya. And guna Mary Kay makeup tapi result dia nampak macam high end makeup kan๐Ÿ˜. And saya suka sebab bila tgk dalam cermin dia tak nampak cakey & bertepung macam mekap lain yang biasa saya tgk, especially mekap pengantin. Makeup for camera lah kita panggil, biarlah kat depan2 nampak cam tepung gomak pun takpe huhu. Eh terbebel panjang pulak kata nak pendek je mula-mula hahaha. Excited punya pasal. 

By the way saya nak tanyalah, you all suka tak kalau dapat belajar mekap advanced macam ni & dapat miliki full range of international makeup tanpa merabakkan poket? Mary Kay memang ada buat promotion best untuk makeup set utk beauty consultant yang baru join. Yang baru je dapat yang senior macam saya ni tak dapat dah. Ask me how untuk berbisnes dalam bidang kecantikan, ataupun kalau you all nak jadi BC untuk pakai Mary Kay untuk kegunaan sendiri pun boleyyy. I'm only one text away~

Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra


No comments:

Post a Comment