Sunday 4 March 2018

Jenis-jenis Mask Mary Kay

Assalamualaikum & selamat berhujung minggu!

Hari cuti-cuti macam ni baik kita manjakan diri dengan mask kan. Selain dapat "me time" sekejap muka pun jadi lebih berseri. Tahukan anda Mary Kay mempunyai banyakkk sangat mask untuk disesuaikan mengikut jenis kulit?  Lets check them out!


Melacep mask untuk mencerah. Renewing Gel Mask a.k.a mask yang boleh bawak tido dan mencantikkan kulit semasa kita tido. Baru betul puteri beradu kan.

Botanical mask diformulasi untuk menyihat kan kulit. F1 untuk kulit kering, F2 kulit kombinasi dan F3 untuk kulit berminyak.

Ni scrub Botanical Effects evolution untuk orang yang nak cepat dan pantas je. Dia punya cepat tu macam kita cuci muka setiap hari tak payah nak tunggu kering bagai. 



Microdermabrasion Refine (belah kiri) untuk mengurangkan ketaraan pori-pori dengan cara membersihkan liang roma dari segala kotoran dan debu supaya Pore Minimizer dapat bekerja dengan lebih baik selepas scrubbing. 


Charcoal mask yang betindak macam magnet tarik keluar segala kotoan & minyak, Saya suka sangat bau chorcoal dia yang halus dan berangin rasa macam terapi gittew. Sesuai untuk mengecutkan jerawat juga.

Mask yang berikan effect runcing & pipi naik dalam masa 20 minit. Apa-apa yang bernama Timewise Repair memang kerja dia nak menegangkan je. Dia punya effect kelembapan bertahan sampai dua minggu tau.

My favourite, Revealing Radiance Facial Peel. Advanced exfoliation sebab tu muka rasa macam baby je lepas guna. Saya guna ni untuk kurangkan muka menggerutu akibat masalah jerawat bertahun-tahun dahulu.


Saya ada hampir semua mask untuk bagi orang try. Ada yang saya beli ada jugak yang saya dapat free. Tapi bila pakai mask Mary Kay ni memang kita ambil masa lama nak move on tau. Kalau rasa nak ber"masking party" dengan saya, you all jangn segan-segan nak melawa ni whatsapp je saya okay.

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment