Wednesday 21 March 2018

Glamorous Party

Assalamualaikum & morning!


Saya tak boleh move on lagi dengan party hari Sabtu lepas. Ehh jappp, jangan panik bila saya mention party tau. Saya pergi party yang fun tapi bermanfaat. 

 Haa ni lah party yang saya maksudkan. Jangan salah paham naa~


 So basically unit kami buat mask party, lipstick party and skinvigorate party dan party ni terbuka kepada public. And macam biasa lah kalau mary kay mesti buat free je kan and yang tak tahan tu pot luck makanan havoc2 jugak.


Macam biasalah sebelum start apa2 aktivit kita akan nyanyi enthusiasm song dulu


Tadaa~ lain kan saya hari ni. Ada kisah di sebalik nude look ni. Tema Green Purple hari tu sebab nak ikut colour limite edition skinvigorate. Saya tak banyak colour hijau and terpaksa pinjam tudung kawan tapi kawan saya pun ada colour hijau yang soft2 je. I ni dahlah asalnya tak suka colour lembut sebab rasa tak confident. Tapi sebab terpaksa gagahkan pakai tudung kawan ni and untuk bibir  pulak, sebenanrnya pakai lipliner coral je tu. Mula2 niat nak coat semi shine lipstick Tranquil Toffee tapi bila dah habis sapu lipliner satu bibir, eh rasa cantik pulak colour ni tak jadi nak coat dengan lipstick dah. Ramai puji mekap saya hari tu and kata saya nampak lain sebab biasa pakai warna gelap or warna garang je. So memang kita ni kena berani keluar comfort zone and cuba benda lain. Lepas ni nak tambah koleksi tudung passtel yezzz ada alasan shopping haha.



Skinvigorate Party

Wahh cuba tengok beza "Before After" ni scary dak


Mask Party

Sementara menunggu mask kering saya share pasal I-Story dulu Mashaallah saya ni suka sangat bengkok kaki tau๐Ÿ˜‚



Lipstick Party


Hari tu jugak ada buat birthday surprise untuk Director we all I pulak yang excited

Saya dengan guest merangkap customer saya. Berapa kali plan nak jumpa asyik tertangguh sebab komitmen masing2 Alhamdulillah dapat jumpa akhirnya and seronok nagi dia try produk2 mary kay masa party. Dia pun bagi feedback best and entah2 dia lagi takleh move on dari saya.


Overally, it was a perfect day. Guest saya dapat datang walaupun lambat and kami dapat berpartyy dengan seronoknya sambil2 kutip lilmu. Seronok bonding2 dengan mk sisters and depa pun bawak husband and anak2. Makanan? Kek Secret Recipe, spaghetti, sandwich, pizza, apam balik and macam2 lagi. Jangan tanya diet ke mana hahaha. Siapa teringin naj buat skincare / makeup party macam ni? jangan segan silu contact saya okay :)

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc




No comments:

Post a Comment