Monday 15 March 2021

Peach Makeup


Hai & salam semua😍 

Full warna peach demi mengikut tema kan hihi. So macam saya maklumkan sebelum ni, unit kami ada buat open makeup class untuk beauty consultants dan guest hari Sabtu lepas. Alhamdulillah semua berjalan lancar, saya sebagai tenaga pengajar of course rasa sangat happy bila tengok ramai-ramai seronok dengar ilmu & tips yang saya sharekan.

Masa kelas ongoing, can you spot me😍



The result~ jeng jeng jeng...

.

.



And ni pula hasil mekap selepas kelas, wah berseri masing-masing dengan peachy makeup😍 

The reason kami pilih peachy makeup sebab warna each merupakan warna yang mudah & tak over, sesuai untuk semua event. And yang penting saya ajar teknik makeup yang simple dan mudah difahami, lagi-legi kelas online kan. Onzz tak dengan look ni?

Belanja lagi satu kali~

Jadi begitulah secara ringkas mengenai virtual makeup class kami. Ramai yang join malam tu and Inshaallah saya akan buat lagi in future. Kalau you all nak jour our open skincare / makeup class boleh tunggu update dari saya, ataupun boleh je cintact saya terus kalau takut terlepas. Kita mestilah nak cantik ramai-ramai kan😃

Nak tahu special offer makeup untuk new beauty consultant oun boleh wahatsapp saya~

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 


IMPORTANT NOTICE!!! 

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.






No comments:

Post a Comment