Tuesday 4 May 2021

Brand New Mary Kay Perfume Review

Salam 22 Ramadhan semua,

The search for lailatul qadar begins~

If You Believe - nama pun ala-ala tajuk lagu dah hehe. Bau perfume baru Mary Kay ni memang bagi aesthetic vibes sebab kelembutan bau dia, buat terawang-awang gituu. Kalau dalam bahasa mudahnya saya nak describe bau If You Believe ni macam bau floral yang soft, and ada terselit bau lavender. Kalau you all jenis mudah pening dengan bau perfume haa memang elok sangatlah try If You Believe perfume sebab aroma dia sangat lembut. Saya bercakap ni dari sudut seseorang yang sangat sensitif dengan bau-bauan, saya mudah pening dengan perfume tak kisah mahal ke murah. 

Alkisahnya pagi tadi saya buat video perfume, and ada satu part saya berlakon banyak kali part spray perfume biasalah pelakon amatur😂Banyak kali ulang part spray tu sampai nak basah tudung dok spray perfume, tapi yang magicnya saya tak pening pun. Tu dah jelas menunjukkan betapa subtlenya bau If You Believe😍

 
Packaging mewah betul kan, kalau buat hadiah untuk yang tersayang ni confirm dia bertambah sayang😍

Untuk description bau yang lebih jelas you boleh refer gambar ni👆

Haa inilah video yang saya shoot banyak kali part spray tudung tu padahal duration 30 saat je😂

Untuk purchase bulan ni you all boleh PWP tote bag ni dengan add on Rm25 je😍, quality bag mmg superb bukan tote bag yang nipis tu tau. Boleh tengok saya posing dekat bawah😁

Tadaa~ dah ready nak beraya ni kihkihkih

If You Believe ni bau kayangan tapi harga sangat mampu milik, memang kebanyakan harga perfume MK tak sampai Rm150 pun tapi bau international😍 

Nak tahu lebih pasal offer bulan ni or apa-apa yang related to MK you all boleh contact saya anytime okay😊

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Jom follow saya dekat instagram! Click sini

IMPORTANT NOTICE!!! 

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.





No comments:

Post a Comment