Thursday 29 December 2022

Treasure Hunt Tasik Buatan Putrajaya

Hai & salam semua😃

Alhamdulillah masih berpeluang sharing dekat blog kesayangan saya ni, dah hampir enam tahun dah umur blog saya ni sebak pulak. Ehhh macam jauh je melencong cerita ni hehe sebenarnya saya dan beauty consultants lain under Suhaida Sarif area joined Treasure Hunt dekat Putrajaya awal December hari tu. Plan awal nak ke Port Dickson tapi memandangkan sekarang musim monsoon jadi kami decide untuk ke Tasik Buatan Putrajaya.

Time ni badan masing-masing dah lencun  dengan peluh nasib baiklah dalam gambar tak boleh bau hahaha

Nak bagi you all idea macam mana kami punya Treasure Hunt ni actually dia macam cerita Explorace yang kita suka layan dulu-dulu. kena cari clue, kena selesaikan task, kena perah idea haa gitulah. Tapi takdelah "seberat" macam dalam rancangan TV tu hehe.

Masa ni tengah buat teka silang kata, tak sangka walaupun tengah penat tapi sel-sel otak masih berhubung😁

Mula-mula berpeluh lenjan tapi lepas tu pergi ganti balik lemak dengan makanan😂 kami ada buat pot luck jugak hari tu sorry tak sempat sangat snap gambar sangat sebab busy melepaskan lelah. Saya bawak buah hari tu~


Ni sedikit gambar untuk you all tengok view dekat sana, actually banyak lagi tempat dia luas lagi and banyak aktiviti yang kita boleh buat contohnya macam main basikal, buggy car, swimming and macam-macam lagi lah. Boleh conseder jugak untuk bawak anak-anak waktu cuti sekolah ni.


Sekian saja sharing saya hari ni, terima kasih untuk yang sudi singgah membaca😍
Yang berminat untuk jadi beauty consultant and join kami dalam activiti-aktiviti sesama sisters boleh click link dekat bawah okayy, Inshaallah saya guide dari zero😃

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Jom follow saya dekat instagram! Click sini





No comments:

Post a Comment