Wednesday 18 January 2023

Cara Hilangkan Parut Jerawat Berlekuk




Masalah famous orang malaysia,,,saya biasa dapat orang yang mengadu masalah pori besar ataupun parut berlubang. Tapi takpe, jangan risau kita ada penyelamat okayy😊



Ada masuk produk baru lagi,,,kali ni nama dia PHA & AHA Resurfacer. Kalau refer dalam posting saya sebelum ni saya ada update pasal dua booster lain yang masuk lebih awal di Malaysia, and booster Resurfacer ni adalah booster ketiga😃

Nak senang, kita panggil je booster PHA. PHA stands for Poly-Hydroxy Acid - sejenis acid baik yang boleh tembus jauh ke dalam sel kulit untuk repair and ratakan kulit. Kiranya dia repair kulit kita dari dalam. Wahh patutlah hebat sangat kesannya😍


Booster ni merupakan item yang paling power and paling cepat nampak kesan, sesuai sangat dengan orang yang tak sabar nak cantik😍


And untuk yg ada masalah parut jerawat berlekuk and pori besar, mesti you all rasa frust bila produk yg you all beli nampak macam takde kesan kan. Faham sangat perasaan tu😢


Tapi you all jgn risau, sebab booster lebih concentrated dari item lain and mempunyai percentage ingredients yg lebih tinggi, sebab tu dlm seminggu dah boleh nampak kesan🤩



Tiga booster power Mary Kay~

Tapi semua booster ni tak boleh pakai sekali gus tauu,,,you all boleh contact saya utk saya suggest booster yg sesuai 😃

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Jom follow saya dekat instagram! Click sini









No comments:

Post a Comment