Tuesday 15 July 2014

Saya Nak Cantik

Siapa yang tak nak cantik? Lumrah manusia sukakan kecantikan ecspecially kaum hawa. Sebab tu kaum yang satu ni lah yang cenderung berhabis banyak semata-mata untuk nampak cantik. Kalau kulit anda bermasalah agak-agak berapa banyak duit dah habis untuk produk yang kononnya dapat membantu. Jadi di sini saya nak suggest produk Shaklee yang boleh mencapai impian cantik anda. Sorry ya Shaklee tak dapat membuat anda cantik macam Emma Maembong atau Neelofa. Tapi boleh buat kulit uolls jadi sihat and gebus macam depa.

Set 1 : Chewable Vita-C@Sustained Release Vita C Plus & Vita E Complex

Vitamin C memang tak dinafikan kebaikannya untuk kulit sebab tu retis-retis banyak gy suntik vitamin C tang muka. Vitamin C membantu dalam pengeluaran kolagen & dapat menghalang kelihatan tua sebelum waktu. Vitamin E pula hilangkan parut & cela di wajah serta memulihkan struktur kulit. Paling best vitamin E shaklee ni kita boleh apply terus kat kulit. Kalau tiba-tiba anda kulit anda terluka just pecahkan kapsul vitamin E and sapu pada luka yang telah dibersihkan. Inshaallah takkan melekat parut. Sama juga bagi ibu-ibu hamil yang benci tengok stretch mark kat perut boleh apply vitamin E. Vitamin C & Vitamin E juga dikenali sebagai set cantik bajet. Harga untuk Chewable Vita C RM37.50 & Vita-C Plus RM92.50. Harga Vita E pulak RM149. Vita E jea dah nak dekat dua ratus harga set bajet pebende??! Ehem uolls Vitamin E boleh tahan sampai 4 bulan and Vita-C plus tahan 3-6 bulan. So sebulan uolls spend dalam RM60-RM80 jea untuk kulit yang lebih cantik & sihat. 

To order click set cantik 1

Set 2 : Vita C + Vita-E Complex + Vitamin B-Complex

Vitamin B Compex dalam Shaklee dikenali sebagai vitamin anti-stress. Kalau uolls asyik stress and berkerut jea maka cepatlah muka berkedut. Jerawat pun suka naik bila stress. Selain tu vita B-Complex juga buat muka glowing & melembapkan kulit wajah.

To order click set cantik 2


Set 3 : ESP + Vita C + Vita-E Complex + Vitamin B-Complex

ESP menggebu & menganjalkan kulit and macam yang saya suka cakap banyak kali, ESP buat kita rasa kenyang. Jadi bila nafsu untuk makan kurang, kita pun tak rasa nak melantak sangat segala yang bergoreng & berminyak and of course dapat menyumbang pada kesihatan kulit. Saya suka suggest ESP tak kisah la uolls nak ambil set apa pun. Sebab ESP banyak sangat khasiat and senang kita nak beli complementary products kalau dah consume ESP. 

To order click set cantik 3

* Vita-C, Vita-E dan ESP juga boleh digunakan sebagai masker ya kawan-          kawan.        




Shaklee Collagen Powder

Collagen Shaklee tak sama macam collagen lain di pasaran sebab collagen powder ni menggunakan sisik ikan merah sebagai formula istimewa. Kenapa ikan merah? Pasai pa tak guna ikan bawal ke ikan pari ke? Ikan merah ni merupakan ikan yang hebat pasai dia hidup di lautan dalam and boleh tahan tekanan sampai 20 paun dan menjadikannya sebagai sumber collagen yang lasak. Ikan merah mempunyai kapasiti yang tinggi dalam mengekalkan kelembapan dan mempunyai molekul yang rendah untuk penyerapan unggul. Lebih mudah supplement diserap maka lebih cepatlah nampak kesannya. Collagen powder boleh dilihat kesannya seawal 3 hari! Dan tak payah consume hari-hari pun takpe boleh ambil selang sehari. 




Vivix

Vivix macam saya dah cerita panjang lebar dalam previous post merupakan produk terunggul Shaklee sebab dia merupakan satu-satunya supplement yang boleh tembus DNA kita.  Sebab dia boleh tembus dalam DNA kesan dia memang sangat awesome & cepat. Vivix sesuai untuk yang malas membancuh or telan pil, just tuang dalam sudu terus suap masuk mulut. Sesudu sehari pun dah cukup. Ayu Raudhah pun consume Vivix sebab tu comey jea.



Untuk produk yang berharga RM100 ke atas, email saya kalau nak harga special okay. Sama juga kalau ada apa-apa pertanyaan atau nak order produk tunggal Shaklee.

shaklee id : 1122743
after_twelve@yahoo.com

Woohoo J.Lo pun makan Vita-E uolsss

No comments:

Post a Comment