Tuesday 8 July 2014

Saya Nak Kurus

Aku nak kurus... Biasa kan kita dengar ayat tu. Tapi apa yang kita dah buat untuk mencapai bentuk badan idaman? Kenapa bentuk badan idaman and bukan berat badan idaman? Sebab ramai perempuan yang lahiriahnya nampak kurus and BMI pun okay tapi biasa la pompuan, weolls suka kumpul lemak kat bahagian tertentu. Ecspecially tang perot. Teheee.. Jadi now saya nak kongsi cara-cara buang lebihan inci dengan set kurus Shaklee.





First saya nak bagitau dulu cara merawat bahagian paling bermasalah kaum hawa (dan juga kaum adam) iatu mr & mrs belly.


Set 1 : Omega Guard + Herb Lax

Omega Guard membakar lemak dengan meningkatkan hormon leptin (hormon membakar lemak) dan membantu merendahkan paras kolestrol. Kalau lemak dah terbako and kolestrol pun kurang, of course la jantung uolls pun sihat. And omega jugak membantu mengawal selera makan yang merupakan punca segala masalh obesiti.

Herb Lax pula make sure and flush sampai habis setiap hari. Perut buncit sebab makanan susah hadam and tersangkut kat perut so Herb Lax tolong clearkan perut anda dan mengatasi masalah sembelit.

*jangan lupa sit up at least 30x sehari and minum air sekurang-kurangnya 3    liter sehari untuk mencapai perut flat bak model

To order click here set perut kempis

Set 2 : Alfalfa + Lecithin

Juga dikenali sebagai set bajet, alfalfa membantu anda untuk detox and membuang angin dalam badan. Kalau nak tahu, alfalfa tolong digest makanan dalam perut uoll so bila sistem penghadaman dah excellent lagi senang nak kurus.

Lecithin bertindak macam Omega iatu sebagai pembakar lemak dan merendahkan paras kolestrol. Blood pressure pun boleh turun dengan lecithin sahaja. Kalau uolls pecahkan kapsul lecithin and masukkan dalam air bersama minyak, air & minyak akan bercampur. Tak percaya tengok kat gambar kat kongsihat.blogspot.com ataupun uolls try jea sendiri kat rumah. Bila lemak dah tersebar, lagi mudah nak singkirkan dari badan kita.

To order click here set kurus bajet

Set 3 : Lecithin@Omega + Alfalfa@Herb Lax + ESP@Cinch Shake Mix

Set kurus lengkap Shaklee yang menekankan konsep 3B; bakar, buang dan bina. So nak bina apa ni? Bina otot ya sayang. So kalau uolls dah banyak hilang berat badan takdela kulit uolls menggeleber dan pembinaan otot akan menghalang berat badan cepat naik once kita dah kurus. Itulah fungsi ESP dan Cinch Mix dalam menbantu mengekalkan berat badan ideal untuk jangka masa panjang. Cinch Shake Mix ada  tiga flavour tau; chocolate, vanilla and coffee.

To order click here set kurus lengkap

Basically, Shaklee boleh membantu anda untuk menurunkan berat badan tapi kalau serious nak kurus still kena buat dengan cara yang betul. Eat right, work out, consume at least 3 litres mineral water per day, dan set kurus Shaklee akan tunjuk keajaibannya. Proses untuk kurus anda akan jadi sangat cepat dan bila dah nampak hasil uolls lagi bersemangat nak istiqamah. Takde masa nak exercise? Susah nak minun bagi cukup 3 liter sehari? Memang betul. Tapi ada cara untuk permudahkan. Puteri akan share dalam entry akan datang. Tapi kalau dah tak sabar boleh email saya terus  and sama jugak yang ada masalah untuk order atau berminat nak jadi member email iolls ya.

Shaklee ID   : 1122743
after_twelve@yahoo.com

No comments:

Post a Comment