Tuesday 15 October 2019

Mary Kay Contour, Concealer & Highlighting Stick

Assalamualaikum & morning!


 Ada lagi ciptaan terbaru Mary Kay and macam selalu, dia mestilah best! Kali ni Mary Kay keluarkan stick pulak, ehh nak buat apa pulak tuu~

Funtion sticks ni adalah untuk main coneng-conteng di muka😀 tapi conteng-conteng jadi cantik lah bukan jadi puak tribal 

Jadi basically setiap stick ada function dia, bukan main hentam conteng je. Saya akan explain dengan lebih details dekat bawah

Conceal Stick in Green 
Yang ni untuk menutup merah-merah dekat wajah, contohnya dekat bahagian pipi or dekat celah hidung yang selalu merah-merah tu kan. Kalau dh tutup yang merah merah tu takdelah nampak muka berbelak bila pakai foundation.
Conceal Stick in Purple
Purple ni pulak untuk tutup cela yang bewarna kehitaman contohnya macam eyebags, bekas parut jerawat, pigmetation etc. Sama jugak dengan Green Stick, bila kita dah sekatakan tona kulit awal-awal sapuan foundation akan jadi lebih flawless.

Highlighting Stick
Ini pulak untuk highlight bahagian bawah kening, tengah hidung, tulang pipi, cupid bone & dagu supaya muka nampak lebih berdimensi and nampak macam retis bila dalam gambar.

Contour Stick 
Haa kalau nama pun contour, macam biasalah function dia untuk mengempiskan pipi & memancungkan hidung. Ada sua shades, - Light Brown & Dark Brown untuk you all pilih ikut jenis kulit. My favourite item for now sebab memang mudah!

Nampak tak hidung kita & pipi kita dah kurus guna contour stick Mary Kay

Saya suka sticks baru ni sebab very practical mudah and senang sumbat dalam bag bila travel. Tapi ada sad news, Mary Kay sticks ni adalah limited edition, so selagi stock masih ada lah kiranya. Harga sangat affordable, jadi kalau tengah 50-50 tu boleh tukar jadi 100% terus hahaha, yelah takut menangis dekat bucu katil bila dah takde stock. Lagi-lagi tengah promo sekarang and bonus, dapat belajar cara mekap free dengan Dilla bila dah bergelar customer. Kalau anda masih belum memunyai beauty consultant, bolehlah whatsapp Dilla untuk consultation atau tanya-tanya pasal M. Kita sudi jee~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.














No comments:

Post a Comment