Monday 17 August 2020

Mekap Mata Simple & Mudah

Assalamualaikum & morning!

Alkisahnya, ada someone request dengan saya untuk buat tutorial mekap mata, so saya terfikir untuk buat mekap mata yang simple memandangkan bukanlah semua orang jenis bermekap yang beriya kan, so saya nak share teknik yang mudah and semua orang pun boleh buat, so saya decide untuk buat sual eyeshadow & smokey eyes. Maximum kita gunakan tiga warna saja, and Inshaallah semua orang boleh faham tengok tutorial saya ni๐Ÿ˜‰

Memandangkan tak lepas nak masuk blog, jadi saya cuma boleh share link IGTV ke instagram saya, click je and you all boleh terus tengok๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Clik sini ⇨ Tutorial Mekap Mata Simple & Mudah


Hasilnya akan jadi macam ni, haa tak pernah dibuek orang mata sebelah lain sebelah lain๐Ÿ˜‚

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment