Tuesday 11 August 2020

Non-Stop Education With Mary Kay

Assalamualaikum & morning!


Alhamdulillah berakhir sudah sesi sharing saya dengan new consultant. Teringat tiga tahun lepas saya yang belajar sebagai beauty consultant baru, kali ni saya pulak yang mengajar. Circle belajar and mengajar ni takkan habis di Mary Kay, sebab ilmulah yang membuatkan kita sustain dalam dunia bisnes yang penuh cabaran  & pancaroba ni.

One of the reason saya stay dalam Mary Kay ialah sebab culture dia yang tak pernah sunyi dari education. Dari dulu lagi saya buat bisnes, tapi bisnes pandai-pandai sendiri yang kebanyakannya ke laut dalam😂

Semua dalam Mary Kay diguide, dari cara conduct beauty class sehinggalah sekecil-kecil benda macam cara type dekat whatsapp. Benda kecik, tapi boleh memberikan impact yang sangat besar. And it's such an honour to be selected as one of the mentor. Berapa kali jugaklah saya jadi mentor secara online & offline, semoga bermanfaat untuk beauty consultant yang datang belajar😊

Kalau you all berminat untuk join bisnes yang penuh kasih sayang ni, boleh contact saya untuk kita guide and ajar dari zero. Education dalam mary kay percuma, tinggal nak grab je. Best kan?😍

Do whatsapp me to know more about Mary Kay career opportunity.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc



No comments:

Post a Comment