Sunday 3 September 2017

Fun Grooming Class

Assalamualaikum & good morning!

You all buat apa tu? Tadi saya throwback gambar-gambar skincare class dalam phone and dapat idea nak menaip lagi hehehe. So apa itu Skincare Class / Grooming Class? Basically skincare class atau dalam bahasa Melayunya kelas penjagaan kulit adalah class untuk perkenalkan produk-produk Mary Kay & regimen kulit yang betul. Apa paling best dalam kelas penjagaan kulit Mary Kay? IT'S FREE!! Yes, free sayang. Siap dapat free gift lagi tau.







Antara barang-barang yang diperlukan dalam skincare class. Ada besen, cermin, handkerchief, beauty tools, etc. Tapi bukan uolls yang kena sediakan semua tu tapi saya😁. You all cukup bawak badan sahaja.




Sejuk kan mata melihat kehijauan Mary Kay ni. Kita akan start dengan ajar you cara penjagaan muka , lips spa & hand spa. Lepas tu baru make up.

Throwback my first skincare class ever with an old friend. Masa ni barang pun tak cukup lagi tapi saya redah je untuk practise hehehe.

Skincare class dengan cikgu-cikgu sekolah menengah

Selepas habis skincare & spa session kita akan ajar basic makeup jugak. Tapi kalau guests memang request nak belajar and try makeup saja pun boleh takde masalah. Contoh macam makeup class yang kami buat di UNITEN hari tu. Bukan main happy depa dapat mekap free. And paling famous adik-adik student ni mintak ajar buat kening. Huhuhu faham sangat perasaan stress bila buat kening jadi Sin Chan sebab saya pun kategori kening lebat. Sebab tu kena belajar tau.






Adik ni memang asalnya pandai mekap sampai kami pun kagum tau dengan beliau. Sebelah kanan tu Director saya.

Last sekali cikgu-cikgu pun nak interframe jugak😀. Yang jaket hitam tu saya yang jaket merah pulak Team Builder saya.



Kalau you all rasa lama sangat dah tak melawa, lama dah tak merasa diri tu cantik, lama sangat tak manjakan diri sebab busy dengan anak, suami, kerja, etc, inilah peluang terbaik untuk anda dapat semangat cantik semula. And again, IT'S FREE! Contact saya dan inform lokasi pilihan anda untuk skincare class. Nanti kita kan arrang masa yang sesuai. Saya cover area KL, Negeri sembilan & Selangor.

"Alamak, saya minat tapi saya duduk jauh."

No problem dear. Saya akan hantar kawan-kawan BC dekat area you all okay. Kami serius nak cantikkan anda. Kerana wanita begitu berharga~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc





No comments:

Post a Comment