Wednesday 15 November 2017

Mary Kay Deo Body Spritzer Review

Assalamualaikum & morning readers! Saya excited nak share pasal item favourite saya dalam Mary Kay which is Deo Body Spritzer😀.




Back to nature~ itulah perkataan yang sesuai untuk gambarkan Mary Kay Deo Body Spritzer ni😎.

Bau dia macam bau hutan yang sangat segar. Nak kata macam kena semburan ajaib pun boleh😂. Sebab rasa dia sangatttt refreshing! 



Formula dia telah dirumus khas dgn komplek peneutralan yang berkesan memerangkap bau yang tidak mnyenangkan. 

Saya nak highlight kat sini ya,  Deo Body Spritzer bantu neutralkan bau peluh bukannya cover bau peluh dengan bau wangi. Boleh bayangkan tak bau peluh bercampur dengan bau perfume uweiii~🤢. So takde masalah nak sembur Deo Spritzer ni time badan berpeluh lencun.

Paling best, Deo Body Spritzer ni boleh cerahkan ketiak jugak tau! Sesuai untuk semua bahagian badan termasuk kulit sensitif. So siapa yang Cik Keti allergic dengan deodorant tu memang higly reccomended dengan guna Deo Body Spritzer ni.  


Tiak hitam nak tunjuk kat sapa kihkihkih


My personal review on Mary Kay Deo Body Spritzer🙃.

Badan mmg tak bau peluh walaupun spray sikit je. Yang paling saya suka, Body Spritzer ni tak melekit langsung woww!  And rasa sejuk-sejuk berangin gitteww~ Macam tak pakai pape tau. Takyah tunggu berejam depan kipas nak tunggu cik keti kering. 

Yang buat saya paling tak boleh move on of course bau dia. Fresh sangat macam bau buluh pun ada. Saya ni tak boleh bau kuat sangat nanti sakit kepala. SO bau natural yang ala-ala bau buluh ni memang perfect match untuk saya.

Nak sunting Deo Body Spritzer ni? Jom whatsap saya. Nak try?? Jom whatsapp saya juga memang iolls suka bagi try before beli sebab suka tengok muka masing-masin yang "woww" sangat tu. Haha. Apa-apa pun, lindungi diri dari menjadi punca pencemaran bau. 


Must have item di setiap rumah, tak kisah lelaki atau perempaun selagi mana you all mengeluarkan peluh maka haruslah memiliki body spray ajaib ni.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment