Saturday 24 November 2018

Perfume for Men



Alkisah hari ni, tengah sibuk2 bersiap nak pergi coaching dengan Mira Ixora tiba2 dapat pm dari sorang Bro ni. Dia tanya pasal perfume Ocean. Katanya dia teringat bau ni zaman sekolah dulu. 


Saya tak boleh move on dengan bau Ocean lepas try bau rumah Kak Mira. So last month saya order dua, satu bg dekat ayah satu lagi utk sample. Tak berani buat stok lagi sebab rasa tak pandai jual body care & perfume.


Okay berbalik cerita pada bro tadi😂, lepas sembang2 dekat messenger dia tanya ada COD kat Bangi tak. Kebetulan memang set coaching dekat situ dengan Atiqah Arshad. Sungguh Allah permudahkan. Saya offer dia nak try bau dulu ke, takut tak berkenan. So pinjam ayah saya punya buat and bawak lagi satu yg masih dlm box. Sambil sembang Mary Kay dekat kopitiam maka sampailah beliau, try bau kejap pastu tak cakap banyak terus bawak keluar duit.


Actually rasa happy hari ni sebab first time dapat customer lelaki yang beli untuk diri sendiri bukan untuk wife. And ni jugak first time saya jual perfume MK. Jadi dua lesson yang saya dapat hari ni, rezeki Allah dtg tak kira masa & DIA akan permudahkan dlm cara tak disangka. Satu lagi, kita jangalah underestimate kemampuam diri walapun kita tak biasa dengan sesuatu produk. So lepas ni saya akan lebihkan posting pasal Body Care & Perfume .







Contact me for free trial ~ Ocean


Lepas tu coaching session with my MK girls😍


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment