Friday 23 November 2018

Set Kening Mary Kay

Assalamualaikum & morning! 

Kuss semangat bila tengok Mary Kay release produk kening baru. Dengar cerita lagi senang buat kening dengan produk baru ni. Jom kita review betul ke idok, atau sekadar omong kosong. 
Ada dua item, Precision Brow Liner & Brow Tint

Precision Brow Liner - untuk outline di luar kening atau dalam bahasa mudahnya buat frame. Dekat Mlaysia ada colour Brunette, Dark Brunette & Black Brown yang lebih sesuai dengan Asian skin tone.

Volumizing Brow Tint - untuk fill in dalam kening. Dia bukan gel, tapi macam ink gitu ya, kalau betul lah ayat saya hehehe.

Moment of truth, jom tengok betul ke brow liner & brow tint ni boleh membantu anda dalam membuat kening lebih cepat & kemas??

Jeng jeng jeng...

.


.


.

One of my makeup class guest yang terawal dapat cuba brow set baru ni. Nampak kan mcm mana defined kening dia tu.

Yang ni pun sama, dah pandai dah so tak payah spend masa lama sangat untuk ajar buat kening.


Mestilah kena share testimoni tuan empunya badan jugak kan hehehe. Pengalaman guna Brow Liner & Brow Tint? Awesome! Buat kening jadi lebih cepat. Boleh ke kening siap dalam masa 3 minit? Boleh, tapi tengok kening jugak lah. Kalau kening saya ni memang harapan nak siap dalam 3 minit, sebab banyak nak kena conceal.

Apa beza brow set baru ni dengan pensel kening Mary kay yang dulu? Well, saya akan share experience saya sendiri, brow liner tu tak payah asah. Sebab kalau nak buat frame yang kemas brow pencil kena tajam. And then, masalah saya sebab kening saya lebat dekat tengah and belakang, jadi biasalah nampak bulu kening berselirat dekat hujung hahaha. Padahal dah buat habis baik dah. Tapi bila guna brow tint, dia dapat turunkan kening saya yang macam mencacak-cacak dekat bahagian belakang. Sebab dia kan macam ink, so nampak lebih kemas and cover bulu berselirat tu. 

Panjang betul cerita pasal kening saja kan. Sebab saya mmg banyak kisah dengan kening. Jadi mcm mana nak guna brow set yang baru ni, saya share dalam videoo ni. Ampunkan muka saya yang hauk sebab baru lepas solat & rushing nak buat video, yang penting model lawa.


Saya buat dua bentuk kening berbeza so that you all nampak betapa senangnya guna brow set baru ni. Siapa nak cuba brow set ni for free, boleh roger saya hokayy.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment