Thursday 15 November 2018

November Special

Assalamualaikum and morning!

Maaf lambat update apa yang special bulan ni, sebab saya ada beauty class berderet-deret huhuhu. By the way buan November ni mmg sgt special, sebab birthday saya jatub bulan ni hehehe. And mungkin sebab tu, banyak sangat special deal dari company, and banyak jugak produk baru. Semuanya tempting sangattt. Jom kita intai sikit produk baru & lama - November special!


Timewise Repair Set. Saya dah cerita panjang lebar betapa ohsemnya set ni, so you all boleh baca kat sini. Timewise Repair ni advanced anti-aging yang sesuai untuk yang berumur 30 tahun ke atas, tapi Facial Peel & cellulose mask bawah 30 tahun pun dah boleh pakai. Special deal bulan ni! Bolehlah plan hadiah untuk mak atau isteri tersayang. 



Promo Believe + Wonder Collection ni buat beauty consultants panaih punggung. Sangat-sangat jimat! Ada shower gel, body mist & lotion.

Uh huh~ eyeshadow palette baru yang sangat ummphhh. Colour dia sangat pigmented tau, yang romance revival tu macam Huda Beauty punya palette.


Woohoo ada produk kening baru lah, pasni lagi senang buat kening tak perlu cukur pun uolls. Kening tiga minit is possible!

Amacam? Terkesima tak tengok November special ni? Saya nak menjerit tengok eye colour & eyebrow produk baru. Soon Inshaallah saya akan share tutorial okay :).

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc





No comments:

Post a Comment