Wednesday 19 September 2018

Mary Kay Timewise Repair

Assalamualaikum & morning!

Siapa dekat sini yang berumur 30 tahun ke atas?? Nak share pasal Timewise Repair yang hebat ni. Tapi sedih jugak sebab saya sendiri belum cukup umur nak pakai hahaha. Tapi ada je saya pakai satu item yang jadi favourite saya, maybe you all dah boleh teka dari posting saya sebelum ni. 



1. Volufirm Foaming Cleanser



Cleanser bukan sekadar membersih, tapi siap ada Volufirm Complex tau, research technology yang dipatenkan oleh Mary Kay - menggabungkan plant stem & skin volume, maka terjadilah supporting peptide untuk memberikan anti aging benefit sepenuhnya dekat kulit kita. Memang tegang uollss~

2. Mary Kay Facial Peel


Inilah item yang saya guna untuk dapatkan kulit macam baby😁. Saya dah share pasal Facial Peel dengan terperinci dekat sini. Secara ringkasnya Facial Peel ni macam mask yang kita pakai 2 - 3 kali seminggu. Ada glycolic acid yang dapat tembus jauh ke dalam kulit (advanced exfoliation) untuk buang kulit mati sebab and beza Facial Peel dengan mask/scrub lain ialah dia dapat buang kulit mati secara menyeluruh, sebab tu lah you all akan rasa kulit macam baby je, lagi halus, tegang & cerah.

3. Volu-firm Lifting Serum

Nak tak muka jadi V shape? Maka haruslah anda guna Lifting Serum ni, macam namanya jugak, serum ni akan "lift" kulit kita ke atas supaya jadi remaja semula hehe. Berkesan untuk mengurangkan garis-garis halus and membuatkan wajah gebu, anjal & lembap.


4. Volufirm Day Cream SPF30


Ingat ya, matahari tu bukan kawan kita tapi tak bermaksud kita kena menyorok kat rumah waktu siang, SPF kan ada😁. Volufirm Day Cream mengandungi SPF 30 untuk melindungi kita dari UVA, UVB. Melembapkan kulit selama 12 jam and best sebab dia boleh sekatakan tona kulit kita jugak.

5. Volufirm Night Treatment
Function dia lebih kurang sama macam Day Cream cuma dia takde SPF lah. Ibu mengandung tak boleh pakai sebab ada retinol, and kalau pakai Volufirm Night Cream ni wajib pakai apa-apa yang mempunyai SPF 30 at least pada belah siangnya. 

6. Volufirm Eye Renewal Cream


Siapa yang ada 1001 masalah mata - mata sembap, eyebags, dark circle, kedutan keliling mata, garis-garis halus, etc memang highly recommended untuk guna Eye Renewal Cream ni. Sebab Mary Kay memang banyak produk mata, tapi yang Timewise Repair punya ni memang advanced tau.



Last but not least...



7. Mary Kay Bio Cellulose Mask

"Muka macam baru lepas buat treatment lah"...exactly! Effect bio cellulose mask sangat cepat and bertahan lama sampai dua minggu pun still nampak kesan & rasa kelembapan dia tau. Sebab bio cellulose adalah sejenis fiber yang seribu kali lebih halus dari seurat rambut (wow!). Jom belanja sikit effect mask ajaib ni.





In general, Timewise Repair series ni kesan dia agak cepat sebab menggunakan bahan-bahan yang advance and dari new research technology. Kebanyakannya pakai bahan yang menggunakan extract dari tumbuhan yang cepat kesan dia contohnya macam bio cellulose dari exract air kelapa and glycolic acid dari tebu. Kalau rasa nak cuba top 5 global product dengan consultation secara berkala, jangan segan whatsapp saya okayy.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment