Monday 5 February 2018

Mary Kay Timewise Repair Revealing Radiance Facial Peel

Assalamalaikum & good morning! Harap you all semua sihat2 dan happy je sentiasa sebab saya nak share satu benda best ni.



Mary Kay Timewise Repair Revealing Radiance Facial Peel yang menjadi kesayangan sekarang ni



"Apa tu yang CERAH, HALUS & rawat KEDUTAN?

Kenalkan, Mary Kay Timewise Revealing Radiance Facial Peel!

Tak tak dia tak mengelupaskan kulit or buang lapisan kulit. Tidak sama sekali!πŸ™…πŸ½

Dia adalah sejenis scrub yg sgt halus , lebih halus drp Microdermabrasion .
Yang bestnya ttg produk ni dia ada Glycolic Acid (derived from cane sugar) yg sgt bagus sebab dia mempunyai molekul yg sgt kecil memudahkan dia untuk penetrate skin jauh ke dalam untuk membuang sel2 kulit yg mati, kulit kusam , kedutan, dan akan menyerlahkan inner shine skin kita!

Kulit nampak lebih cerah , tona sekata, halus, anjal & bebas kedutan.
Woww 😱😍."

Credit to my Director Nur Amira


Jadi rasanya description dekat atas dah cukup explain pasal Facial Peel in general and benefit dia. Saya guna Facial Peel ni sebab nak kurangkan kesan menggerutu di muka disebabkan masalah jerawat dulu and sebab saya ni jelas yang malas nak pakai mask hahaha. Tapi betul lahh, malas nak kotorkan tangan jari sebenarnya. Facial peel ni tekstur dia macam gel yang berwarna jernih, jadi sangat senang nak apply dan tak kotorkan tangan. Bila lepas akai tu muka rasa licin & lembut toksah cakaplah tapi yang paling saya suka bila kita bangun tido esoknya muka nampak cerah berseri macam baru lepas cuci muka dengan cleanser! 

Facial Peel dah dimention akan rasa merenyam sikit dalam 2-3 mnit pertama lepas tu hilanglah dia. Sebab Facial Peel ni merupakan antara item berfungsi sebagai advanced exfoliation yang meresap jauh ke dalam kulit. Tapi saya serius memang takde rasa merenyam tu mula2 pakai, tapi ada  jugak kawan yang mengadu rasa kulit muka  macam ditarik2. Jangan risau sebab memang Facial Peel ni untuk mengangkat & menegangkan kulit. Semua item dalam Timewise & Timewise Repair series memang khas untuk anti-aging. Jom layan video saya pakai Facial Peel ajaib ni :).





To contact me, please clickπŸ‘‡πŸ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

1 comment: