Friday 16 February 2018

Lip Gloss Nightmare

Dulu-dulu saya seram nak pakai lip gloss, sebab kebanyakan lip gloss yang saya cuba semuanya rasa melekit sangat. Lepas tu, ada some yang buat bibir saya rasa panas😬Punyalah lama saya skeptical dengan lip gloss even after join Mary Kay pun still berfiiran macam tu.

Saya takde pun sample Mary Kay Lip Gloss, punyalah teruk tahap skeptical tu. Tapi saya still dapat order lip gloss hehe. Sampailah ada satu masa Mary Kay buat promo, boleh dapat free lip gloss. So saya pun terdapat lip gloss colour Rock N' Red free, jadi tercubalah kan. And habis semua skepticism saya mengenai lip gloss hilang di saat saya mencubanya. Wahh ayat nak jiwang je kan hahaha. Tekstur Mary Kay Nourisine Lip Gloss ni creamy, tapi tak melekit langsung. Colournya pun cantiknyaaa aihh mak berkenan tau. 


Haa ini hasilnyaa my first time wearing Mary Kay Nourishine Lip Gloss


Banyak pilihan warna menarik

Aummmm~
Ringan & lembut di bibir

Nourishine Plus Lip Gloss ni memang highly reccomended untuk bibir kering.Ada formulasi campuran Vitamin C & Vitamin E untuk melembap & melindungi bibir dari kerosakan berpunca dari persekitaran. Colour dia tak menonjol sangat pun sangat sesuai untuk yang tak suka pakai lipstick. If you all ada nightmare macam saya pasal lip gloss, jom try dulu & hentikan segala skepticism anda😂. Boleh contact saya kalau nak try :).

February promo for Nourishine Lip Gloss  
GREAT SAVING!!

Kalau dah rasa macam berkenan tu, bulan ni ada promo super jimat tau untuk Nourishine Lip Gloss. Jangan lepaskan peluang!

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment