Wednesday 28 February 2018

Malas Belajar?

Kami sentiasa belajar untuk menjadi yang terbaik. Tingkatkan pengetahuan tentang produk dari masa ke semasa. Belajar cara untuk consult customer. Belajar cara untuk capai impian. Beauty consultant bukam sekadar gelaran, tapi satu tanggungjawab. Kami diajar untuk membuat lebih dari sekadar menjual.

Orang tanya saya tak penat ke selalu travel, drive sana sini? Tipulah kalau saya kata tak penat. Kita ada kerja hakiki lagi di sampaing bisnes Mary Kay. Tapi sebab saya pernah merasa sakitnya berbisnes tanpa ilmu dan saya tak sanggup hadapi lagi sakit tu. Apalah sangat penat drive tu nak dibandingkan dengan orang lain yang datang dari Terengganu, yang datang naik public transport sebab takde lesen. Lagi-lagi ilmu yang diberi semua FREE. Apa alasan yang saya boleh bagi untuk tidak belajar?
.
GLAMOROUS BEE & FUTURE AREA FIRST PRODUCT KNOWLEDGE - 25.02.2018






No comments:

Post a Comment