Monday 12 February 2018

Maskara Terbaik

200% more volume!
84% younger looking lashes!
All day wear that resists smudging!

Cehh intro bukan main kan. Tapi fakta tau bukan auta. Kami beauty consultant dah tau pasal kehadiran mascara pencakar langit ni sejak bulan lepas lagi, and masing-masing excited.

Yang ditunggu sekian lama - Mary Kay Lash Intensity Mascara
Tengok brush dia pun dah nampak lebat kan - memang function untuk melebatkan & melentikkan

Ni antara gambar teaser yang kami dapat sebelum mascara ni release kat Malaysia
Excited first time pakai mascara ni betul-betul esoknya lepas sampai kat rumah. Tapi saya lighting agak mengecewakan so nahh I bagi gambar sebesar alam tau haha

Zoom innn...tak payah guna lash curler pun takpe sebab saya guna jari je untuk buat bulu mata lagi lentik. Ni gambar sebelum "kepit" guna jari.
Haa macam ni baru nempak beza before after kan. Bukan saya tak nak ambik gambar macam ni tapi tu lah lighting hampess sangat~


Terus effect bulu mata pelesu noksss

Wahh siap masuk majalah lagi!


My personal review on Mary Kay Lash Intensity Mascara

Saya ni jenis yang bulu mata botak jugak hehe so memang susah susah nak nampak effect bulu mata kipas. Bulu mata saya panjang tapi jarang & sikit, pastu jenis yang bulu mata melorot ke bawah tak mau lentik. So dekat sini saya suka function Lash Intensity yang boleh melentikkan tanpa guna lash curler. Paling suka sebab mata tak rasa berat langsung walaupun dah berapa kali coat. And jimat masa tak payah pakai eyeliner pun takpe sebab mata dah cukup meletop. Saya share dekat bawah ni apa kelebihan Mary Kay lash Intensity Mascara;

  • Melebatkan & melentikkan
  • Tak menyebabkan mata gatal
  • Wudhu' friendly - bukan waterproof
  • Ada Pro Vitamin B5 yang terdapat dalam shampoo untuk melembap, menguatkan & melindungi bulu mata
  • Mengandungi vitamin E untuk kesihatan bulu mata
  • Limited edition, errr tak tau lah ni kebaikan ke keburukan heheh
  • Harga mampu bilik
  • Boleh cuba dulu, as always
Now dah boleh rasa tak bulu mata uolls disalut Lash Intensity Mascara ni? Haa bukan Che' Ta je boleh ada bulu mata kipas tau. You all pun boleh! Nak try? Boleh contact saya okay :).

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment