Wednesday 28 February 2018

Mary Kay Timewise Cleansers

Assalamualaikum & good morning!


Siapa dekat sini suka cuci muka? Ecspecially lepas muka berlemuih seharian kan. Ibaratnya badan berpeluh-peluh leas tu mandi bersabun. Rasa fresh sangat. Hari ni saya nak share tentang Mary Kay Timewise cleanser. Timewise ni tak lain tak bukan untuk anti-aging. Tapi of course ada function lain juga untuk mencerah, melicinkan, menegangkan, etc.

Macam skincare range yang lain juga Timewise cleanser pun specalized ikut jenis kulit; kulit kering, kombinasi & berminyak

Yang purple line tu untuk Combination to Oily skin, Pink pulak untuk Normal to Dry skin


Perbezaan tekstur Timewise cleanser. If you all perasan untuk yang Combination to Oily tu ada beads untuk bersihkan minyak dengan lebih mendalam. 

So basically Timewise cleanser ni dipanggil 3 in 1 cleanser sebab function utama dia; menghalus, mencerah, exfoliating. First time guna dah rasa effect ketegangan kat kulit, and saya suka sebab tekstur cleanser ni pekat & puas guna tau. Tapi satu tube yang panjang tu entah bila lah nak habis huhu Saya ada kedua-dua jenis cleanser untuk you all try. 

Paling efektif kalau digabungkan dengan mesin ajaib ni. Kiranya macam double cleansing gittew~

Jadi siapa yang patut guna Timewise cleanser ni? Mestilah sesiapa yang berusia 23 tahun ke atas and nak nampak muda sokmo. Nak try?? Jom lah contact je I hokayy. Always be ready to serve :).


To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment