Sunday 16 September 2018

Mary Kay Educational Classes


"Dilla kalau join Mary Kay memang wajib attend kelas-kelas dia eh?"

Saya pergi education class Mary Kay tanpa paksaan. Takde siapa nak marah, takde siapa nak bagi warning letter dekat saya kalau saya miss apa-apa program. Semuanya saya pergi dengan volunteer, sebab saya yang nak improve diri sendiri. And sebab saya pernah rasa betapa sakitnya gagal bisnes. Bukan sebab saya tak nak belajar, tapi sebab yuran untuk masuk kelas bisnes pun sampai beribu, tu yang rasa gulp😳.

Kelas-kelas education Mary Kay 90% percuma! Kalau kena bayar pun setakat bayar makan lunch, bayar sewa tempat dalam belas2 ringgit je sorang. Rugi kan kalau saya tak attend. "Those who show up will move up!" 🔥 🔥

Khusyuk benar buat task tau

Seronok bila ada activity book yang baru ni, semua plan, customer listing, money management, target, etc semua boleh record dalam tu


Cantik kan colour lips matte yang baru ni - my favorite shade in Red Siren

SSD Faizah tekankan kepentingan untuk cari big why kita

Barisan mentor yang hebat untuk Red Jacket Workshop, ESSD Nur Amira tu lah Director saya yang sangat dikasihi


Suka tak kalau dapat peluang untuk education & coaching percuma dalam bisnes? Takde istilah dah habis belajar dalam hidup ni, even mentor-mentor pun sentiasa belajar untuk mantapkan diri & bagi yang terbaik untuk unit masing-masing. Kalau rasa nak berbisnes dengan culture Mary Kay, you all boleh contact saya, Inshaallah saya bagi guidance yang terbaik.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment