Monday 17 September 2018

MKMen Skincare



Assalamualaikum & morning!

Entry hari ni nak belanja abang-abang sado tentang tips menjaga kulit pulak, asyik fokus dekat perempuan je kan nanti rasa tak fair pulak hehehe.

Tahukah anda Mary Kay mempunyai set khas untuk lelaki, yang dirumus untuk kulit lelaki yang lebih berminyak & lebih tebal. Tapi sebab formulasi dia yang agak kuat, perempuan tak boleh guna and kalau anda lelaki yang pernah menggunakan produk bermerkuri ataupun tinggi kandungan kimia, saya advise untuk tak gunakan MK Men dulu sebaliknya gunakan set yang lebih mild. Sila refer pada beauty consultant ataupun pada saya jika anda belum mempunyai beauty consultant.


Tadaaa~ MK Men khas untuk jejaka-jejaka yang nak jadi tampan. Jom kita tengok setiap satu item dan fungsi MK Men


1. MK Men Daily Facial Wash
Membersihkan wajah hingga ke tahap maksimum gituuu, kebanyakan guest lelaki yang join skincare class saya mengadu yang kulit depa berminyak, sampai rasa nak sental guna sabun basuh tau hahaha. Eh janganlah, cukup guna Facial Wash ni untuk membersih sampai puas, sampai liang roma pun rasa bersih tau. Nak shave lepas tu pun boleh guna facial wash ni, segar je rasa.

2. MK Men Facial Hydrator SPF 30



Selalu lelaki lah yang asyik kerja site & bersukan kan, tapi tu tak bermakna abam-abam ni kebal dengan cahaya matahari. Sebab tu Mary Kay dah sediakan SPF30 dalam pelembap ni, senang & cepat. Selain tu Hydrator ni juga berfungsi untuk kurangkan garis halus & kedutan. barulah abang nampak muda sokmo~

3. MK Men Advanced Eye Cream

Kawasan sekitar mata pun perlukan hydrate (lembapan) tau. Itukah fungsi MK Men eye cream ni, untuk melempab dan menegangkan kawasan mata. Siapa yang ada dark circle pun memang elok sangat pakai ni.

4. MK Men Body Spray


Supaya badan tak bau asyemm.. Cepat je spray-spray dah siap, and nau dia sangat refreshing tau. Bau lelaki yang macho, hihihihi.

Jadi adakah anda rasa lebih kacak bila baca post tentang MK Men ni?😁 Kalau rasa nak cuba skincare yang memberikan anda 90 days satisfaction guarantee, boleh habaq ya. Inshaallah anda akan dapat servis yang memuaskan dari saya.


To contact me, please clickπŸ‘‡πŸ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment