Wednesday 26 September 2018

Mary Kay Lips Matte

Assalamualaikum & morning!

Apa yang anda fikirkan bila sebut lips matte? Adakah kekeringan melampau?? Adakah rasa tak selesa sampai nak cabut-cabut je bibir tu. Saya dah pernah kena bermacam experience dengan lips matte. Yang keringkan bibir tu biasalah. Tapi ada yang susah sangat nak tanggal even guna sabun pun tak hilang lagi tau. Then ada satu brand saya pernah pakai, warna dah lawa dah, selesa pun selesa tapi bau kimia dia tu mak aih sampai ke anak tekak tau. Ngeri betul rasa. Tapi semua kengerian tu hilang dengan lips matte baru dari Mary Kay. Muka pun ada sonyumm.

 
Lama tunggu awak masuk Malaysia tau~



Inilah warna-warna Lips Matte yang terbaru, ada enam warna semuanya~

Lepas order Lips Matte ni, almost seminggu jugaklah nak sampai stock dekat rumah sebab ramai BC yang order jugak kan. Biasanya shipping dari Citylink cuma ambil masa sehari ke dua hari. Bila dah sampai tu memang tak menyabar lah saya pi try. Colour cantik. Bila apply dia tak rasa kering, tapi akan ambil masa sikit untuk kering sepenuhnya. Kiranya bila dah apply ni jangan gaduh nak terus sentuh bibir tu. Sabaq naa. Untuk colour nude Taupe That, saya apply foundation dulu dekat bibir sbb bibir saya agak gelap, and it turns out to be very pretty! Dari tak suka nude colour now ketagih nak pakai Taupe That. Jom layan sebahagian gambar weolls dengan Mary Kay Lips Matte.


Saya & BC saya in Pink It Over

Ni Pink It Over jugak, tapi slow version. Sapu kat bibir bawah je and then ketapkan, ratakan dekat atas guna jari. Macam Korea kan.

Ni Vivid Violet. Mula-mula saya tak suka pakai colour ni sebab bila pakai dia jadi dark purple yang sangat gelap sampai saya nampak macam ahli sihir. Tapi bila cuba teknik apply dekat bibir bawah je and dap dap, wahh tak boleh move on tengok hasil dia. Sayang takde gambar pulak.

Pink Shock - colour yang buat saya menggelupur

Much love for Neon Nectarine

My favourite shade - Red Siren

Amacam tergoda tak? Saya tergoda sebelum dia masuk Malaysia lagi tau. And bila dah cuba, memang semua produk Mary Kay akan ikut expectation kita. FYI stok habis di website Mary Kay dalam amsa dua hari je. Tapi nasib baik saya ada stok lebih. and untuk bulan ni ada promotion free eyeshadow untuk setiap tiga batang lips matte yang kita beli. Dapat bibir dapat mata sekali. Best kan? Kalau nak cuba dulu jjangan segan contact saya hokayy~

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment