Sunday 29 July 2018

Mary Kay True Dimension Lipstick

Mary Kay True Dimension Lipstick

Lipstick ni khas utk wanita yg nk bibir dia lembap, sape² yang ada masalah bibir kering n yang ada masalah garis² bibir yang tak boleh nk cover Hghly reccomended! Design pun sangat canggih!

Ape kebaikan True Dimension Lipstick?

1) Kompleks Penentang Usia (Ekstrak tumbuhan Portuluca Pilosa dan Palmitoyl Tripeptide-38 – Membantu mencergaskan penghasilan kolagen*, asid hyaluronik* and aquaporin 3. *Berdasarkan ujian dalam vitro pada bahan-bahan utama.

• Vitamin E (Tocopheryl Acetate) – Sejenis antioksidan berkuasa yang melindungi bibir daripada radikal bebas dan kerosakan alam sekitar.

• Sunflower Seed Oil, Jojoba, Mango Butter — Suatu campuran yang bahan-bahan berkhasiat oleh kuasa alam semulajadi, dan juga dikenali untuk manfaat pelembapnya.

Cara nk buka pun sangat special & exclusive sebab dia buat child lock design 😘












Sebab jenis lipstick moist, colour dia akan nampak natural je and macam sebati dengan bibir, ala-ala lip tint. Saya suka pakai yang colour terang sebab bila makan 0r mnum, colour dia dah kurang tapi melekap dgn sekata dekat bibir macam lip tint Korea tu. Cantik sangat~ Nak try for free? Jom jumpa!


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment