Saturday 7 July 2018

Mary Kay Replenishing Serum C Review






Assalamualaikum & good morning! Happy weekend to all of you :). Saya masih tak boleh move on lagi dengan mood pengantin dari kelas mekap semalam. Nanti saya akan share okay sebab hari ni saya nak cerita pasal serum botox Mary Kay atau nama sebenarnya Mary Kay Replenishing Serum C. 


Inilah dia serum botox tu. Kenapa panggil serum botox? Sebab kulit akan nampak makin berseri, glowing, and pipi pun naik uolls~

Apa kebaikan lain Mary Kay Replenishing Serum C?

1. Kulit lebih tegang dan muda semulajadi

2. Serlahkan kulit supaya lebih lembut, licin, dan sekata

3. Kuatkan struktur kulit dan protect kulit sebab ada bahan antioksida yang tinggi

4. Sekatakan tona warna kulit

5. Pudarkan garis halus yang terjadi akibat penuaan

6. Percepat penghasilan kolagen semulajadi baru untuk kulit anjal dan montok

7. Naikkan seri muka supaya nampak sihat dan glowing


Dah hadamkan kebaikan serum C ni, jom kita tengok ingredient dia pulak;




⭐️ Kakadu Plum Extract - mengandungi level vitamin C paling tinggi

⭐️ Camu-camu Extract - second highest level plg tinggi vitamin C

⭐️ Acerola Cherry exract - sgt kaya dgn vitamin C sampai ada setengah negara tak bg export

⭐️ Blackcurrant Berry extract - kaya dgn vitamin C & antioksida
⭐️ Pomegranate extract - nisbah vitamin C dia, 1 pomegranate : 6 oren 




Tapi...

Kata serum vitamin C tapi kenapa takde buah oren?



Biasa orang selalu kaitkan vitamin C dgn buah orenTapi you all tau tak sebenarnya buah oren mempunyai kandungan vitamin C paling rendah. And Mary Kay termasuk antara 2% company yang mempunyai R&D sendiri, so of course dia akan pilih the best of the best ingredients. 





Fuhh banyak betul vitamin C patutlah bila pangun pagi kulit nampak glowing and rasa moist sangat, walaupun saya baru berapa hari pakai serum C. 


Now, nak tau tak apa serum C ni buat dekat muka kita?

Pipi makin montok

Hasil gabungan Melacep & serum C - muka lebih cerah & tirus

Haa ni pun sama, pipi montoks macam suntik botox kan

Kawan saya Kak Tik ni memang dah sedia cerah tapi nampak tak bila apply serum C muka dia lagi glowing

Haaa macam mana tergoda tak dengan Serum C ni. Saya pun stress tengok sisters lain yang makin gebu dengan serum C sebab tu saya decide untuk add serum ni dalam skincare regiment saya. Nantikan testimoni saya yang bakal menyusul~

Updated on September 2018. Woahh walaupun dah naik 6 kilo tapi tulang pipi dah kelihatan! Patut org panggil serum botox. Anyway tahun 2017 tu muka putih sebab guna foundation Ivory 5 huhuhu.


Nak try serum C and nak kan consultation terbaik dari saya? Jangan segan contact saya okayy :)

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc




No comments:

Post a Comment