Saturday 21 March 2020

Makeup

Assalamualaikum & morning!

Hari ni saya nak sharekan adik Efa yang belajar mekap dari saya hari tu, and of course semua 100% guna produk Mary Kay. Efa nak belajar advanmce makeup yang termasuk highlight, contour, etc so inilah hasilnya. Kita tak bebel banyak hari ni jom layan gambar je~




                            

So what do you think?๐Ÿ˜ Macam biasa dekat setiap kelas saya akan tekankan betapa pentingnya base yang betul untuk dapatkan mekap yang elok. Kalau base you fail, semua mekap fail. Jom kalau nak belajar mekap dengan saya boleh roger tau, Inshaallah lepas Corona redha kita onzz balik kelas-kelas kecantikan Mary Kay. Jangan sedih and jangan merungut kita tak mampu keluar cari rezeki buat masa sekarang, percayalah bumi Allah ni luas and rezeki Allah tu datang dengan pelbagai cara๐Ÿ˜

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.


No comments:

Post a Comment