Monday 4 May 2020

Brand New Mary Kay Lip Balm Review

Assalamualaikum & morning!


Bersempena bulan Ramadhan yang mulia ni, Mary Kay ada keluarkan produk yang sangat dekat di hati kita time bulan puasa ni, which is Limited Edition pH Lip Balm. Aikk apo pulak pH Lip Balm?? Rasa tak pernah jumpa Lip Balm nama lagu tu kan. Haa meh kita cerita dekat bawah😊

Setiap tahun Mary Kay akan buat CSR program untuk menggalakkan rakyat Malaysia membeli sambil menderma. Badan kebajikan pilihan Mary Kay Malaysia adalah NASOM (National Autism Society of Malaysia). Kalau macam dulu Mary Kay keluarkan blusher love untuk CSR program, and tahun ni pulak keluarkan pH Lip Balm. Ngam betul keluar time puasa yang bibir kita selalu kering kan. 

Apa yang specialnya pH Lip Balm ni?

Lip Balm ni bersifat pH sensitive, jadi warna dia akan ikut bibir kita. So setiap bibir akan memberikan warna yang berbeza, barulah unik kan. Bahan-bahan dia adalah complex ingredients macam glycerin dan olus oil yang sangat bagus untuk bibir kita. Tesktur dia smooth and silky, dia tak sama macam Satin Lip Balm tau kalau you all pernah try. pH Lip Balm ni lebih ringan and smooth.  

Ada dua pilihan warna- Pink & Berry

Jom tengok macam mana result pH Lip Balm ni😍




Comel kan?? Warna dia tak terlalu strong, just nice. Benda ni limited edition. So kalau berkenan tu jangan tunggu lama-lama hehe. Lagipun kalau beli dua warna bulan ni, you all boleh dapat mini handbag comel macam dekat bawah~

Comel kan? So apa tunggu lagi, jom membeli sambil menderma~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.


No comments:

Post a Comment