Wednesday 27 May 2020

New Hydrogel Eye Patches Review

Assalamualaikum & morning!

Selamat menyambut syawal yang keempat. Syawal time PKP ni berbeza sungguh kan, tapi cukup bermakna. Anyway hari ni saya nak cerita pasal produk baru lagi dalam Mary Kay - Hydrogen Eye Patches. Yess dari namanya kita dah tahu yang produk ni untuk mata.


Hydrogel ni berfungsi dengan bahan aktifnya glycerin - satu bahan yang bagi cooling effect dan bertindak sebagai moisturising agent. Sebab tu kalau tengok hydrogen patches ni rasa sejuk je kan. Ada empat fungsi utama hydrogen patches ni which are;

  • Hydrates (melembapkan)
  • Cools (menyejukkan)
  • Soothes (melegakan)
  • Depuffs (mengurangkan kesembapan)
Sejuk je kan nampak dia and memang sejuk pun bila apply, terus fresh!


Area mata ni kalau kering or tak cukup tidur, dia akan buat bawah mata kita jadi sembap, mengundang kepada eye bags, dark circle & mata panda. Jadi bila kita guna hydrogen patches, dia akan restore semula kelembapan dan plump kan balik area bawah mata. And bila pakai hydrogen patches ni kita boleh nampak immediate result tau! Pakai selama 20 minit then kita akan nampak dah perubahan dekat mata yang letih jadi lagi berseri.

Hydrogen patches juga boleh dipakai dekat tempat lain yang selalu kekeringan and mudah berkedut macam dahi, leher, laugh line and celah pelipat.
Ni review by my director, nampak kan sembap mata tu dah kurang. And kawasan bawah mata juga jadi makin cerah. Ni result lepas 20 minit tau uolls, awesome kan?

Hydrogen patches ni keluar bulan June, tapi saya buka untuk pre-order sekarang. Sebekas ada 30 pasang, banyak kan? Nak jadi yang terawal guna Hyrogen Patches ni mehlah whatsapp kita~

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment