Tuesday 9 June 2020

Mary Kay June's Special


Hari ni saya nak share berkenaan on the go palette yang patut dimiliki semua wanita. Sebenarnya palette baru baru ni very compact dan nipis, muat masuk poket tau tapi sangat complete. Ada eyeshadow, blusher, contour powder & highlighter! Eh macam item untuk advanced makeup je kan.

Oh yess, palette Mary Kay you all boleh pilih and susun sendiri. Takde istilah beli satu palette banyak-banyak warna pastu end up pakai dua warna je. Haa tu macam saya lah dulu😂

Ini pilihan warna-warna blusher yang you all boleh pilih. Mengancam kan semua😀 ada yang ada shimmer ada yang takde, terpulang you all suka yang macam mana. 

Ni pulak highlighter & contour powder

Highlighter
Glazed tu colourless , Honey Glow pulak macam peachy sikit. Jujur cakap saya pun tak tahu nak pilih yang mana sebab dua-dua cantik.

Contour Powder
Warna Latte untuk yang kulit cerah, kulit tanned guna warna Cocoa. Tapi saya sendiri prefer warna Cocoa walaupun saya ni kira cerah jugak. Takpe sebab dia punya pekat tu kita boleh control. 

Untuk colour cosmetic Mary Kay, you all jangan risau sebab dia sangat pigmented, setaraf dengan counter brand. Kesemua kosmetik MAry Kay adalah mineral based and takkan merosakkan kulit you all. Tapi janganlah pi tidur dengan mekap pulak hihi. Bulan ni ada promo best tau untu on-the-go palette tu. Boleh dapat free makeup remover & free casing😍

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.


No comments:

Post a Comment