Friday 26 June 2020

Microdermabrasion Set Berwajah Baru!

Assalamualaikum & morning!

Kali ni bukan update mengenai produk baru, tapi packaging baru😀 Microdermabrasion Set or nama mudahnya set pori sekarang dah berwajah baru! Nak pinky-pinky jugak hehe. Bila dah bertukar warna kita pun semakin semangat nak pakai iya dokk.



Ishh laser betul Captain Jack ni,,, tapi kalau anda rasa ada masalah pori terbuka yang obvious memang patutlah cuba Microdermabrasion Set. Macam tu jugak dengan parut berlubang. So basically ada dua item dalam Microdermabrasion Set ni;

Microdermabrasion Refine

Scrub halus yang bantu bersihkan pori dari segala habuk, debu & sisa mekap dan seterusnya melancarkan kerja Pore Minimizer.

Pore Minimizer

Membekalkan protein di kawasan sekita pori jadi kulit di kawasan tersebut akan lifted up dan seterusnya mengecilkan pori. Pore Minimizeer juga tolong protect kulit kita dari habuk & debu.

In a simpler words, Microdermabrasion Refine ni ibarat kertas pasir, Pore Minimizer pula macam syelek kita sapu kat kau. Sebelum sapu syelek kita kena ratakan permukaan kayu dulu kan. Haa gitulah konsep dia. Dekat sini saya juga nak sharekan sebagahagian testimoni Microdermabrasion Set. 

                            
Ni packaging lama, yang model ni sebenarnya adalah salah satu Sales Director in Mary Kay - Kak Ayien😍

Ni pore minimizer yang saya pakai sampai sekarang, sebab saya jugak ada masalah pori terbuka.

Dalam 14 hari dah nampak kesan, tapi apa pun bergantung kepada keadaan kulit you all. Kalau jenis parut dalam dia akan take time sikit.

Kalau parut jerawat hitam macam mana pulak?

You all boleh refer dekat entry saya yang ni, Cara Hilangkan Parut Jerawat saya buat special posting megenai parut sahaja.

Jadi itulah di kisah Microdermabrasion Set. Kalau you all nak jadi antara salah seorang yang terawal di Malaysia yang menggunakan Microdermabrasion Set yang baru, boleh whatsapp saya tau. Kita guide cara jadi cantik & flawless😍

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.


No comments:

Post a Comment