Tuesday 16 June 2020

Mary Kay Lash & Brow Building Serum Review

Assalamualaikum & morning! ๐Ÿ˜

Hari ni saya nak share pasal satu produk yang saya tak pernah kupas lagi. Mary Kay Lash & Brow Building Serum. Sebenarnya serum ni dah lama wujud cuma saya tak terbukak hati nak try. Sampailah recently saya menghadapi nightmare sebab bulu mata selalu gugur. Seram sis. Dahlah bulu mata jenis nampak tak nampak so bayangkan kalau gugur lagi boleh botak mata I huhu.


Mary Kay Lash & Brow Building Serum

Dia sebenarnya datang dalam casing begini

So ini rupa dia lepas kita buka, ada brush untuk kita sapu di alis mata tempat bulu mata tumbuh & dekat bulu kening

Jom tengok apa function Lash & Brow Building Serum;



  • membina bulu mata yang kelihatan lebih lebat & penuh
  • membaiki penampilan bulu mata dan bulu kening yang nipis & jarang
  • meningkatkan jumlah bulu mata
  • menampilkan bulu kening yang lebih sihat

Haa ni mata saya, macam saya cakap bulu mata tu macam ada takde je kan๐Ÿ˜† time ni rasanya tak sampai lima hari guna Lash & Brow Building Serum. Nanti lepas sebulan saya share result dia okay~

Ni mat salleh punya testimoni, so sepatutnya dalam sebulan kita dah nampak beza dia. Uishh tak sabar nanti bolehlah I jadi Che' Ta๐Ÿ˜

Kalau you all ada masalah bulu mata botak or kening nipis, boleh try serum bulu mata ni tau. Dia akan menguatkan akar bulu mata kita so takdelah asyik nak berguguran je. Berminat boleh dapatkan dari saya okay, your trusted beauty consultant๐Ÿ˜Š

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.








No comments:

Post a Comment