Wednesday 23 January 2019

Flawless Set Mary Kay - Special Deal for January!

Assalamualaikum & morning!

Are you ready for 2019 special deal?? 


Tadaa inilah dia promo yang buat beauty consultant tidur tak lena, makan tak lalu, mandi tak basah. Hahaha over tau. Tapi tiga benda ni primer, foundation & foundation brush memang hot selling. Yelah sebab dia terlampau best kan. Ehh nampak tak ada mention dekat situ dewy & matte skin? Hmm apa beza dua tu ya?

Matte Finish

Dia bagi effect kulit yang solid & kemas, nampak terletak. Takde effect shiny, sebab matte foundation ni dirumus khas untuk kulit berminyak. Kalau kulit kombinasi & berminyak kita memang advise ambik matte foundation.

Haa gini finishing untuk Mary Kay Matte foundation. Tapi you all nampak tak saya pakai macam tak cantik? Nampak bercapuk kan. Sebabnya matte formula tak sesuai untuk kulit kering macam saya, dia akan nampak bercapuk & crack.

Dewy Finish

Nak muka nampak lembap, glowing & bersinar? Haruslah guna Mary Kay Luminous Foundation untuk dapat effect glowing mowing. Tapi kena tengok jugak, kalau kulit you all jenis berminyak memang tak sesuai pakai luminous foundation, sebab akan nampak berlemuih nanti. 

Haa nampak tak luminous foundation lebih sesuai dengan saya. Glowing and bagi effect moist gitu. Rupanya foundation pun kena pilih yang sesuai dengan jenis kulit, saya pun baru tau lepas jadi beauty consultant huhuhu.

 Three powerful items for an instant flawless face. Ya Allah setakat ni inilah promo paling jimat Mary Kay pernah bagi, nak menangis jugak. Nak habaq kat sini tak boleh tapi takpe, whatsapp je and ready untuk terkejut bila tau promo terlampau jimat tu.

Nahh saya belanja tutorial untuk dapatkan kulit flawless in less than 3 minutes. Kalau siapa yang ada masalah lagi untuk kenal pasti jenis foundation yang sesuai dengan kulit, sila hubungi talian hayat tau.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment