Wednesday 23 January 2019

Grooming Class

Assalamualaikum & morning! 

Hari ni baru berkesempatan untuk update pasal grooming class Glamorous Bee & future area. Sebenarnya ini open event yang terbuka kepada guest luar jugak. Seronok tau sebab dapat belajar pasal grooming termasuklah pasal simple makeup. 


Masa mula-mula event start, kena nyanyi sambil joget-joget sikit bagi tak mengantuk hehe

Sharing pasal tips pemakaian ikut bentuk badan

Masa ni duduk ikut style personality - pemaiakan kita ni ada jenis Minimalistic, Electic, Statement, Romantic, Elegenat. Saya dan dua BC saya jenis Elegant style

 
Tips nak jadi hijabista pun ada tau hehe. Kami diajar penggayaan tudung bawal & shawltapi style shawl tu tak dapat tunjuk sebab ada gambar tak covered. Sebenarnya medel u guest saya yang datang nak belajar mekap tapi ehh tetiba dapat styling sekali, untung kan.

Haa cikgu dah check style masing-masing kan dah kena. Hehe taklah, actualy masa ni we all tengah belajar nak check badan belah atas & bawah balance ke tak. 



Makeup time!!!

We are one big family~

Unit meeting yang sangat fun & enjoy! Sambil-sambil belajar kita enjoy, bawak anak-anak pun boleh. Ilmu berterusan tu penting untuk menjadikan kita seorang beauty consultant yang competent. Wajib ke attned event-event macam ni? Ehh idok ler. Cuma sendiri suka cari ilmu and lagipun sisters Mary Kay best sangat semua rapat macam adik beradik. Kalau rasa nak bekerjaya dalam bidang yang dekat di hati wanita ni, boleh contact talian hayat saya tau.


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment