Sunday 28 April 2019

Mary Kay Career Conference 2019

Assalamualaikum & good morning!

Masih terasa lagi bahang Career Conference Malaysia & Singapore 2019. Meluap-luap rasa semangat tu tau. Apa itu Career Conference? Kalau translate jadi Persidangan Kerjaya, actually adalah satu event yang mengumpulkan seluruh beauty consultants di seluruh Malaysia & Singapore. Ada education session, recognition, ada introduce product baru & macam-macam lagi. Event ni setahun sekali je & merupakan event kedua terbesar selepas Mary Kay Seminar. Sebenarnya Career Conference kali ni agak special sebab saya dapat recognition naik stage sebanyak dua kali. Merasa jugaklah sebab dua CC terdahulu saya cuma tepuk tangan tengok orang naik stage. How time flies~

Education session~

Sharing from achiever, inspired sangat tau and automatically jadi malu dengan diri sendiri yang keep on bagi alasan

GB Clans~

Future Sales Director Recognition, Alhamdulillah berjaya jugak. Satu lagi pulak saya naik stage as Red Jacket On Track Graduates.

Backstage with my Director

Amy yang dekat sebelah kiri saya tu dari Terengganu tau, time CC nilah peluang untuk jumpa sisters yang jauh-jauh

Shuhaida Sarif National Area - we are one big family

Masa nak pergi Career Conference ni saya bangun pukul 3 pagi lebih. Rasa rabak jugak mata tapi tetap excited. Gelap-gelap Subuh pergi tunggu kawan dekat McD, Alhamdulillah selamat pergi & balik. Yang penting misi saya untuk dapatkan aura & ilmu sebanyak mungkin dah tercapai. And ada some yang memang saya dah praktikkan pun dalam bisnes. Sebab tu walaupun tak wajib, tapi bagi saya sangat penting untuk attend event-event macam ni. Kita nak sentiasa top up semangat tu from time to time. Bila kenang vbalik pengalaman attend Career Conference yang pertama dua tahun lepas, tak sangka saya dah berkembang ke tahap ni. Syukur Alhamdulillah walaupun tak hebat mana, tapi still progress yang saya tak sangka. Kalau you all berminat untuk buat bisnes dengan company yang mementingkan ongoing education & personal growth, Mary Kay is the one that I would reccomend to you :). Boleh contact saya kalau nak tau lebih lanjut pasal kerjaya Mary Kay.


MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra

No comments:

Post a Comment