Thursday 25 April 2019

Mary Kay Perfume Eau So Cute

Assalamualaikum & morning! 

Sebelum saya teruskan, saya nak mukadimah sikit pasal diri saya. Saya ni jenisnya tak berminat dengan benda cute cute, mungkin sebab sejenis yang straight forward. Tapi bila keluar perfume baru dari Mary Kay ni, Allahuu tersentuh naluri kewanitaan saya. Nama perfume baru Eau So Cute, hamboii nama pun bukan main kan. 

Pckaging A++ saya bagi! Ya Allah comel sangat tak boleh move on tau~

Bau dia pun sweet macam packaging jugak😍

Macam mana bau Eau So Cute ni?😋 

Bau manis, macam bau candy, ada jugak macam bubblegum. Antara bahan-bahan dia is buah pear, bunga sweet almond, bau limau nipis & bau bunga Neroli. Ada jugak bau marshmallow, kulit kayu manis & kulit kayu manis yang berasal dari Africa nuhhh. Boleh bayangkan tak?? Senang cerita imagine macam bau candy, kalau moody terus berubah ceria bila spray tau. I likeee & I approve! 

Lepas tu boleh add on bag cute ni dengan harga tak sampai 20 hengget pun, adudu penjimatan apakah yinniii~


Sama tapi tak serupa hehe. Actually bag ni agak besar jugak, muatlah kalau nak letak buku, file, barang mekap etc. And material tak berat tapi tahan lasak. Perfume cute, bau comel & dapat bag comel jugak. Siapa suka??

Kalau anda nak jadi sebahagian dari kecomelan ini, bolehlah click whatsapp link di bawah. Sepatutnya keluar bulan depan, tapi beauty consultant yang join Career Conference dapat privilege untuk order awal. And Eau So Cute ni limited edition tau. Diulang, LIMITED EDITION. Macam uolls jugak😝 Jom bersweet2 dengan  Eau So Cute😗


Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai

FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment