Tuesday 25 June 2019

Booth Mary Kay di Subang Jaya

Assalamualaikum & morning!

Maaf sangat saya tak dapat inform you all yang saya & sisters lain buka booth di Mydin Subang Jaya. Saya join ni kira last minute jugak lah, tapi jangan risau, saya akan join lagi hari Sabtu nanti 29 Jun nanti, jemput datang tau! Jom tengok apa activity yang you all boleh join dekat booth kami😍

Scan kulit of course! Kami bagi you all peluang untuk kenal kulit sendiri dengan lebih mendalam, and tunjuk result on the spot. You all akan dapat soft copy kulit jugak tau best ke best sangat😁


Wahh ada dapat free makeover jugak syok kan bila orang tolong mekapkan tengok-tengok dah catik. You all cuba & nilaikan sendiri produk-produk Mary Kay

 
Skin consultation time, untuk yang dah penat bertukar-tukar skincare tapi tak nampak-nampak kesan tu bolehlah cuba Mary Kay. Ada satisfation guarantee and ada beauty consultant yang jaga kulit anda sehingga ke akhir hayat~

Abam sado pun tak terkecuali~

Saya tolong akak ni buat lip spa & cuba lipstick. Dia tertarik dengan eyeliner Mary Kay & set untuk jumpa saya lagi hari Sabtu nanti.

 
Thanks untuk yang sudi singgah😙

Walaupun beberapa jam je masa saya di Mydin Mall, saya dah jumpa a few people yang sebenarnya macam dah putus harapan dengan keadaan kulit. Ada jugak saya jumpa seorang akak yang dah pakai Mary Kay tiga tahun tapi keadaan muka teruk berjeragat & kering. Rupanya dia tak dapat consultation yang betul dari BC, main beli je. Then kami exlain dekat dia apa hak dia sebagai pengguna Mary Kay nahh terkedu dia sebab tak sangka pun. Ada jugak sorang adik ni yang almost give up dengan muka sendiri, tapi bila dia dah kenal Mary Kay dia rasa ada sinar. Inshaallah kawan saya akan guide adik ni sebaiknya untuk dapatkan kulit yang flawless.  

Jom jumpa saya dekat Mydin Subang Jaya sabtu ni. Booth kami dekat Ground floor. Tak whatsapp awal-awal kalau nak jumpa saya😁 http://www.wasap.my/60183719495
See you!

Selfie guideline untuk cari saya hari Sabtu nanti kikiki

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc



No comments:

Post a Comment