Saturday 22 June 2019

Open House Glamorous Bee & Future Area

Assalamualaikum & salam sejahtera!

Kemeriahan syawal masih terasa, and kami dari Glamorous Bee & future area juga tak terkecuali dari menyambut Aidilfitri dengan buat open house. Selain makan-makan kami juga ada buat review eye palette baru. Meh cuci mata tengok gambar jom~


Macam biasa kita akan start dengan kata-kata aluan dari executive director kami


Nampak tak saya yang bertudung pink tu? Tengah nak focus tapi aduii banyaknyaa makanan. Dua orang sebelah saya tu adalah guests saya yang mai hari tu, mak & anak. Anak dia nak belajar mekap~

 

Tutorial on how to use new palette, serius menggoda tau


This time Mary Kay memang keluarkan palette, ada tiga set colour yang aumm, nanti saya cerita dengan lebih detail pasal palette ni.


Bukan main model berposing~ cantik kan colour eyeshadow set baru ni😍

Now jom makan pulak, lama sis tunggu😁


  
Sebahagian dari makanan yang sempat snap gambar sebelum masuk dalam perut hihi. Lemang dan laksa menjadi rebutan.

Brownies ni sedap sangat~ rasa moist tau and rich chocolate dia

Ada yang bawak partner, bawak anak-anak, bawak mak. Sayang mak saya berkursus hari tu kalau tak dengan dia saya angkut sekali.

Haa membawang apa tu hahaha


Tak pelik ke gambar saya tak banyak hehe, saya mengajar guest saya mekap lepas makan tadi then sambung makan balik kikiki. Adik ni kami kenal melalui facebook je, then dia nak join kelas mekap free yang kami anjurkan. Dia kata memang minat mekap, and rasa seronok tengok akak-akak beauty consultant lawa-lawa, past baik pulak memasing sampai dia tak rasa macam stranger. Tiba-tiba dia cakap, "macam mana nak register jadi member dengan akak?". And keputusan ni disambut sepenuhnya oleh mak dia. Inshaallah awak buat keputusan yang betul dikk.

Much love for my MK sisters!

Raya raya jugak, tapi saya sentiasa on duty sebagai beauty consultant tau. Kalau you all perlukan consultation, skincare class or makeup class jangan segan silu contact saya k, kita beraya sama-sama😁.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc















No comments:

Post a Comment