Wednesday 24 July 2019

July's Special

Assalamualaikum & morning!

Bulan July tinggal lagi seminggu je nak habis, jadi sebelum July meninggalkan kita saya nak share promo menarik sepanjang bulan ni😍


Eye palette gojess ni ada promo, size compact  muat masuk poket tau~

Siapa ada maslaah jerawat eloklah grab promo Clearproof set ni, memang berbaloi-baloi tau
Oil Fee Hydrating Gel on promo! Hot item ni boleh refer details dekat sini
                 
Pore Minimizer untuk tolong kecilkan liang roma pun boleh grab dengan jimat bulan ni

New product! Illuminating Drop yang bagi effect glass skin dekat muka kita ni, limited edition tau uolls boleh licin anytime~


Haa tuddiaa, siapa yang cari lipstick tak tanggal boleh dapatkan lip tint limited edition dari Mary Kay. Harga lagi murah dari lipstick-lipstick Mary Kay lain.

You all perasan tak banyak produk baru masuk Malaysia and semuanya banyak inspired dari Korean makeup. Ada promo yang saya tak masukkan dekat sini sebab dah sold out huhu. Kalau nak tau lebih lanjut pasal promo July boleh whatsapp saya ya :)


Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order for consultation / order

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai


FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment