Thursday 4 July 2019

Kelas Makeup Seri Kembangan

Assalamualaikum & morning!

Hari ni saya happy sangat sebab dapat menghappykan wanita lain. Alkisahnya adik ni memang dah lama minat nak belajar mekap, tapi dia ada anak kecik & tak boleh simply2 nak tinggal. Masa dia whatsapp saya dia tanya boleh ke bawak baby umur 10 bulan? And memandangkan dia sorang je student saya hari tu so I is okayy je. Baby dia behave most of the time, Alhamdulillah dipermudahkan untuk kami.

Guest saya ni mintak nak belajar nude look, jadi of course kita pilih colour yang soft2 & nampak natural. Hasilnya??

.


.


.





Tadaaaa...

Saya tak boleh move on dengan rupa dia walaupun hakikatnya bukan saya yang mekapkan. Rasa macam ala2 Syedewa pulak kan warna lembut-lembut macam ni. Tiba-tiba saya segan dah nak bergambar dengan dia sebab rasa insecure hahaha (but it's true). 100% Mary Kay, saya listkan dekat bawah semua produk yang dia guna tau😁

Mary Kay Makeup for Tanned Skin
πŸ‘‰ Mary Kay Primer
πŸ‘‰ CC Cream in Medium to Deep
πŸ‘‰ Luminous Liquid Foundation in Beige 5
πŸ‘‰ Perfecting Concealer in Light Beige
πŸ‘‰ CC Cream in Deep for contouring
πŸ‘‰ Hazelnut eye colour fr shading
πŸ‘‰ CC Cream in Deep for contouring
πŸ‘‰ Eye colour - Juicy Guava, Shy Blush & Espresso
πŸ‘‰ Highlight - Juicy Guava
πŸ‘‰ Mascara - Lash Intensity + Lash Love
πŸ‘‰ Gel Eyeliner in Black
πŸ‘‰ Brunette eyebrow pencil
πŸ‘‰ Coral lipliner
πŸ‘‰ Semi Shine Lipstick in Raspberry Ice
πŸ‘‰ Translucent Powder
πŸ‘‰ Skindinavian Finishing Spray

Siapa nak belajar nude look yang simple macam ni, boleh lah roger-roger I tau. Saya tak ambik ramai orang, cukup 1-3 orang setiap kali makeup class so that guest lebih fokus :)

To contact me, please clickπŸ‘‡πŸ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment