Monday 5 August 2019

Mary Kay August's Special

Assalamualaikum & morning!

Syukur Alhamdulillah menjelang tahun baru Mary Kay Seminar Year, Mary Kay banyak keluarkan promo baru yang dahsyat-dahsyat belaka. Skincare ada, makeup ada, perfume pun ada!😍
Introducing...brand new Lumivie set. Mula-mula masuk serum je tapi kali ni masuk satu set terus. Lumivie ni actually upgrade dari Melacep set dulu, kiranya function sama untuk mencerah secara maksimum, memudarkan jeragat, hilangkan parut hitam, sekatakan tona kulit, etc. Boleh baca dekat sini untuk lebih info pasal brightening function :)

Paling best bulan ni kita berpeluang untuk dapat Golden Beauty Bar (GBB) secara percuma denga pembelian Lumivie set, GBB ni bukan Mary Kay bagi utk buat hiasan tau, tapi kita boleh guna untuk apply serum supaya meresap lagi jauh ke dalam & lift up kulit macam baru lepas buat botox. Nak tau macam mana nak mencerah secara selamat & jimat jom whatsapp saya.


Lipstick pun ada promo uollss, bolehlah share-share dengan mak, mak mertua, kakak ipar, adik ipar, jiran-jiran etc sebab memang jimat betul.


.

.

.



August's Super Special!

Selain dari promo Lumivie & lipsticks, ada jugak promo lain yang sangat-sangat dahsyat. Jom kita intai apa promo tu;

1. Eyeshadow
2. Makeup Brush

        

3. Eye Care



5. Skinvigorate Brush & Botanical Effects Cleanser


4. Bio Cellulose Mask
 

Haa amacam rasa meronta-ronta tak tengok promo bulan kemerdekaan ni? Tapi yang Super Special item tu cuma sampai 18 Ogos je tau, cuma promo Lumivie set & lipstick yang remain sampai akhir bulan. Jadi nak tahu lebih lanjut sila click link whatsapp tau :) Memang tak menyesal kalau tau hehe.

Dee,

MK Beauty Consultant

http://www.wasap.my/60183719495  for consultation / order 

COD around Semenyih, Beranang, Kajang & Bangi 

*free face to face consultation / skincare class available around KL, Selangor & Nilai


FB Page & Instagram :  Allydra

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation ynag tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.






No comments:

Post a Comment