Thursday 16 January 2020

Jom Belajar Lukis Kening Tanpa Cukur

Assalamualakum & morning!

With my honour, saya nak ajak you all datang ke kelas mekap kami pada bulan ini yang akan fokus pada pemilihan base & cara lukis kening. Details macam dekat bawah ya;

Tarikh      :  27 Januari 2020
Masa        :  10 a.m. - 1 p.m.
Tempat    :   Inai Muslimah Beauty Solutions, 4-1, Blok B, Putra Walk, 
                     Seri Kembangan, Selangor 

Seats are limited. Make sure you all whatsapp saya untuk reserve dulu tau sebelum datang. Ni saya bagi contoh kelas kening yang kami pernah buat dulu~




Lain kan bila buat kening dengan tak buat kening. Haa apa lagi, mehlah whatsapp saya untuk belajar kening😍

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment