Tuesday 7 January 2020

SD Elizabeth Debut Celebration

Assalamualaikum & morning!

Now tengah panas lagi Debut Celebration power partner saya Elizabeth Matthew atau nama manjanya Eliz. Majlis kali ni dibuat di Mary Kay HQ dekat menara Symphony PJ. Dan saya bukanlah sebagai salah seorang tetamu, tapi sebagai salah seorang emcee😀 Majlis debut ni sebenarnya untuk meraikan director baru, yang telah berusaha keras untuk sampai ke directorship dan juga sebagai tribute untuk senior, unit dan family yang banyak membantu serta memberi sokongan dalam perjalanan menuju kejayaan. Jom kita tengok apa yang berlaku masa majlis debut~


Saya berganding dengan Betsy selaku emcee pada hari bersejarah Eliz😀


Ucapan dari Senior Sales Director Nur Amira yang juga merupakan director saya
Ucapan dari National Sales Director Suhaida Sharif

                                      
Let's hear it from the horse's mouth,,,brand new Sales Director Elizabeth Matthew. Eliz share pengalaman dia terjebak dalam Mary Kay bila fall in love dengan lipstick Mary Kay. Mula-mula dia nak pakai sendiri je, then seronok dengan sisters Mary Kay, tetiba ada terjual jugak and finally dia nampak career dalam Mary Kay. FYI Eliz ni merupakan seorang IT expert and paling dahsyat dia kerja ikut European hours so waktu tidur dia memang sangat tak menentu. Anytime dia free dia akan selit buat Mary Kay and still, she did it. Itulah yang orang kata nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

Now speech dari husband Eliz pulak, Vicky. Vicky ni memang sangat supportive, saya biasa nampak dia join program-program Mary Kay yang boleh bawak husband. And Vicky ni juga seorang camera man yang berdedikasi, rajin film Eliz buat video and tolong tangkap gambar kami jugak.
Sales Director Oath

Prize Giving Session - nampak tak betapa excitednya muka Eliz dapat jam fossil tu hahaha
 

Comel kan cupcakes ni😍

When girls meet cuppies~

Directors dari Suhaida Sharif area, doakan saya menjadi salah seorang dari mereka tahun 2020😃
Lupa pulak nak snap gambar dengan "Eliz" lagi sorang dekat luar hehehe

Sekianlah saja sharing majlis debut Eliz. Saya sebenarnya sangat terkesan sebab saya nampak dengan mata saya sendiri macam mana Eliz bermula sebagai beauty consultant, and then kami graduate Red Jacket University sama-sama and now dia dah jadi Sales Director. And Eliz buat Mary Kay secara part time tau, maknanya kalau kita betul-betul "nak", kita boleh dapat. Mary Kay bisnes yang flexible, ikut kita nak buat masa bila, dengan cara mana yang convenient untuk kita. Tapi yang pasti, siapa usaha dia yang dapat😃

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment